حوادث و رویدادها

۳ پایگاه مدیریت بحران تهران همچنان در اختیار ستادکرونا به عنوان نقاهتگاه

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران با اشاره به ارائه 28 پایگاه مدیریت بحران برای واکسیناسیون کرونا در تهران ، گفت: این تعداد در حال حاضر فعال است و در صورت نیاز و درخواست وزارت بهداشت ، پایگاه های بیشتری اضافه می شود. . شماره

به گزارش ترندونی ، رضا کرمی محمدی گفت: سال گذشته به ستاد مبارزه با کرونا سه پایگاه بحرانی برای بهبود بیماران کرونری داده شد ، اما تنها در موج دوم شیوع ویروس کرونا برخی از این پایگاه ها مورد استفاده قرار گرفت.

وی افزود: این پایگاه ها هنوز در مقر اصلی کرونا هستند.

وی در پاسخ به این پرسش که چند داوطلب خانگی برای طول عمر و ایمنی در مراکز واکسیناسیون کار می کنند ، پاسخ داد: “بیش از 100000 داوطلب خانه دوام به سازمان مدیریت بحران گزارش داده اند که آماده خدمت در مراکز واکسیناسیون هستند.” در نامه ای ، سازمان اسامی نیروهای داوطلب را به ستاد کرونا و دفتر استاندار تهران اعلام کرد. البته طبق گزارشات ، تنها بخشی از این نیروهای داوطلب فعال هستند.

به گزارش شهر ، کرمی محمدی در پاسخ به این سوال که آیا عدم استفاده از پایگاه ها و تجهیزات بحرانی برای شرایط بحرانی منقضی می شود یا خیر؟ وی تصریح کرد: اکثر وسایل موجود در پایه ها نمی توانند در میان مدت فرسوده شوند ، سایر تجهیزات مانند ماسک ، چادر و … مدام محاسبه می شود که پس از فرسودگی تعویض می شوند. به طور کلی ، تجهیزات موجود در پایگاه های مدیریت بحران ، مطابق بودجه ای که شورای اسلامی شهر تهران اختصاص داده و طبق برنامه ای دقیق ، مرتباً در حال تعمیر و به روز رسانی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا