عمومیکسب و کار ایرانی برتر

بهترین ماشین ام وی ام کدام است؟

ام وی ام خودرویی است که این روزها به وفور در خیابان های ایران دیده می شود، اما به راستی بهترین مدل mvm کدام است؟ یکی از شرکت‌های معتبر در کشور ایران می‌باشد که تحت نظر یک شرکت چینی تولید خودرو به اسم چری، در داخل کشور ایران فعالیت دارد. این کمپانی با مونتاژ نمودن قطعات ماشینهای گوناگون، انواع و اقسام ماشین‌های چری را به اسم و برند ام وی ام، به بازار داخلی عرضه می‌کند و  بهترین اتومبیل های ام وی ام را که مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفته است تولید می کند. در مورد قطعات این خودرو هم نگرانی در بازار نیست چرا که لوازم یدکی ام وی ام آذین یدک تهران این مشکل را به راحتی حل کرده است.

آشنایی با مشخصات بهترین مدل mvm

قیمت خیلی خوب و مقرون به صرفه این اتومبیل‌ها در مقابل کیفیت مطلوبی می‌باشد که در اختیار مشتریان  و کاربران قرار می‌دهند. بنابراین، کمپانی آسیا خودرو، به عنوان یکی از اصلی ترین و معتبرترین تولیدکنندگان محصولات اتومبیل ام وی ام، در سراسر ایران مشهور شده است و هر محصول جدید و بروز را از این کمپانی بزرگ، که مورد استقبال افراد زیادی‌ قرار گرفته است خریداری می‌کند.

این شرکت بسیار بزرگ در منطقه‌‌ مخصوصی از ارگ جدید شهر بم قرار دارد. این کارخانه یک کارخانه خیلی بزرگ است که با متراژ 500000 متر است و از سال 1381 تا به الان به عنوان یکی از اصلی‌ترین شرکت های بزرگ و فعال در زمینه تولید و مونتاژ انواع و اقسام اتومبیل ها وارد بازار رقابت شده و جایگاه خاص و ویژه‌ ای را به خود اختصاص داده است.

پرفروش ترین خودرو ام وی ام

امکانات رفاهی بهترین مدل mvm

در حقیقت تمام ما آگاه هستیم که محصولات چینی، بهترین اتومبیل های ام وی ام، در رقابت با دیگر اتومبیل‌های خارجی است که در بازار کشور وجود دارند. این خودروها از کیفیت نسبتا هم سطحی برخوردارند، ولی از قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای نیز برخوردار هستند. همین موضوع هم زمینه را برای فروش این محصولات بیشتر کرده است. از نظر امکانات رفاهی برای این خودروها یعنی خودروهای ام وی ام می‌توان به کمربند ایمنی 3 نقطه ای آن که برای سرنشینان جلو و عقب اشاره کرد.

همچنین امکانات دیگری مانند فرمان برقی و تلسکوپی آن که قابلیت تنظیم شدن در 2 جهت را دارد و سیستم نمایش اطلاعات اتومبیل و سقف سانروف برقی آن و صندلی های چرمی بسیار نرم آن از جمله دیگر امکانات این خودرو است. علاوه بر این تنظیم صندلی برقی آن که قابل تنظیم شدن در 6 جهت است و  سنسور پارک عقب آن و همینطور سیستم استارت بدون کلید و  کروز کنترل  آن و دوربین دید عقب این خودروی بسیار لوکس از دیگر مشخصات ام وی ام می باشد.

اتومبیل ام وی ام X22، ایکس 22 پرو

اتومبیل بعدی که یکی از بهترین اتومبیل های ام وی ام است و تمایل داریم در مورد آن با شما صحبت کنیم، خودروی ام وی ام ایکس 22 پرو می‌باشد. این خودرو شامل کلاس بدنه کراس اور است. ام وی ام X22 با مدل کوچک شده و مینی کراس ام وی ام 315 یا به عبارتی همان چری فالوین 2 معرفی شده است.

در حقیقت، دو نوع اتومبیل تیگو 2 یا ام وی ام x22 از کمپانی ام وی ام و کلا از شرکت بزرگ چری، مورد استقبال بسیار خوبی قرار گرفته است.  بنابراین، چری تمایل دارد که یکبار دیگر، نمونه بروز شده و بسیار جدید از این نوع اتومبیل را وارد بازار کشور کند و حاصل این تصمیم نیز ام وی ام X22 می باشد که در پاییز سال 1400 معرفی شده و به بازار  کشور عرضه گشته است.

ام وی ام X22 اتوماتیک اسپرت- بهترین مدل mvm

این محصول یکی از بهترین و مناسبترین اتومبیل‌های ام وی ام است که کاملا داخل کشور ایران مونتاژ می‌گردد و یک نمونه کپی از روی پلتفرم MVM 315 می‌باشد. در این صورت این اتومبیل هم یکی از محصولات دارای طرفدار  است که با قیمت خیلی خوبی به بازار عرضه شده است. اسم کامل آن را می‌توان ام وی ام ایکس 22 اتوماتیک اسپرت، 1395-1400 نامگذاری کنید. این محصول، یک اتومبیل شاسی بلند است که دارای موتور بنزین سوز است. این خودرو دارای ظرفیت باک حدود 50 لیتر بنزین است. سیستم ترمز این خودرو 4 چرخ دیسک خنک شونده دارد و بیشترین سرعت آن 170 کیلومتر بر ساعت است.

امکانات رفاهی ام وی ام

از امکانات رفاهی این خودروی لوکس و مدرن می‌توان به دو عدد کیسه هوای آن، همچنین ایموبلایزر و کمربندهای ایمنی که 3 نقطه ای هستند و دارای پیش کشنده می‌باشند اشاره کرد. mvm دارای دکمه های تنظیم کروز کنترل و سیستم پخش صوتی با 6 بلندگو است. همچنین این ماشین دارای بلوتوث، سیستم پخش MP4 است که دارای خروجی USB و  BlueTooth می‌باشد. این خودرو مجهز به سان  روف برقی است و دارای سیستم شیشه های جلو و عقب برقی است که  قفل کودک نیز دارد. این اتومبیل سنسور دنده عقب نیز دارد و چراغ های LED زیبایی دارد که مه شکن نیز هستند.

ام وی ام X33، اتوماتیک اسپرت- بهترین مدل mvm

این اتومبیل، یکی از بهترین ماشینهای ام وی ام، مدل جدید می‌باشد که در آغاز متن در مورد آن صحبت نمودیم. در واقع، یک کراس اوور زیباست و دارای یک موتور بنزین سوز است. این ماشین، یکی از  بهترین و پرفروش‌ترین ماشینهای ام وی ام می‌باشد و مجهز به سنسورهای پیش فعال می‌باشد. به این معنا که می‌توان مواردی مثل حالت‌های گوناگون رانندگی (Drive Mode)، و سیستم تنظیم میزان باد تایرها TPMS و همچنین کامپیوتر سفری و مدیریت خودرو با ساعت هوشمند را به آسانی برای این اتومبیل تعیین کرد. برای داشتن یک خرید مناسب به قیمت اصلی و با قبول پرداخت شرایطی می توانید خرید خود را انجام دهید.

شرکت چری تولید کننده خودروهای شاسی کوتاه

شرکت چری یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده خودرو می باشد که توانسته با کمک شرکت مدیران خودرو، سهم خوبی از بازار علاقه مندان به ماشین شاسی کوتاه را از آن خود کند. همانطور که قبلتر گفتیم، اغلب خودروهای شاسی کوتاه جوان پسند هستند و به همین دلیل شرکت چری برای جلب نظر مشتریان ویژگی های منحصر به فرد و جذابی را برروی خودروهای خود به ویژه ام وی ام ایکس 22، ام وی ام 315، و آریزو 6 به کار برده است.

اما پیش از خرید هر خودرویی می بایست با بررسی امکانات آن، نوع پیشرانه و مشخصات فنی را بررسی کرده و درمورد خرید کردن یا نکردن آن خودرو تصمیم بگیرید.

ماشین ام وی ام شاسی کوتاه ایکس 22

به دلیل طراحی زیبا و قیمت پایین در دسته ی کراس اوورهای پرطرفدار در ایران قرار گرفته است.

خودرو ایکس 22 چه مزایایی دارد؟

قبل از اینکه در مورد مزایا ایکس 22 صحبت کنیم، بیاید نگاهی به طراحی داخلی و مشخصات فنی این ماشین بیاندازیم.

طراحی داخلی

  • فضای داخل کابین کاملا اسپرت طراحی شده است
  • در بالا و پایین فرمان از چرم استفاده شده و برای استراحتگاه بازو پلاستیک نرم قرار گرفته است

مشخصات فنی

  • تعداد 4 سیلندر با 16 سوپاپ باعث حجم موتور 1497 سی سی شده است
  • پیشرانه 1.5 لیتری این خودرو باعث شده تا قدرت خودرو 105 اسب بخار و 135 نیوتن متر گشتاور باشد
  • شتاب صفر تا 100 نیز 15 ثانیه می باشد

برای تمام خودرو ها حتما باید اطلاعات بالا را درنظر بگیرید، اما چیزی که باعث پرطرفدار بودن ماشین ام وی ام شاسی کوتاه ایکس 22 شده مزایای این خودرو است که اعم از:

کم مصرف بودن این خودرو، باعث شده تا به ازای هر 100 کیلومتر تنها 5.9 لیتر بنزین بسوزد که در مقایسه با رقبای ایکس 22 عدد بسیار کمی است. امکانات زیادی مانند نمایشگر 8 اینچی، سنسور پارک، کامپیوتر سفری، کروز کنترل روی فرمان و کمربند ایمنی سه نقطه ای، برگ برنده خودرو ایکس 22 هستند. شاید دیگر برایتان تعجب آور نباشد که درمورد زیبا بودن خودروهای شاسی کوتاه شرکت مدیران خودرو صحبت کنیم، نیز مانند سایر خودروها دارای طراحی بنده زیبایی است که خطوط تیز، جلو پنجره های شش ضلعی و چراغ دی لایت LED آنرا در مقایسه با رقبا جوان پسند تر کرده است.

قدیمی ترین شاسی کوتاه شرکت مدیران خودرو چه امکاناتی دارد؟

یکی از قدیمی ترین ماشین ام وی ام شاسی کوتاه شرکت مدیران خودرو، است که با نام چری فالوین 2 در بازار های جهانی شناخته می شود. این خودرو از سال 1391 وارد بازار خودروسازی ایران شد و توانست تا کنون طرفداران زیادی را جذب کند.

طراحی داخلی

  • جلو پنجره، سپر جلو و عقب و کاپوت جذاب تر طراحی شده اند
  • نمای داخلی با چرم نارنجی و مشکی پوشیده شده اند

مشخصات فنی

  • این خودرو دارای 107 اسب بخار و 140 نیوتن متر گشتاور می باشد
  • این خودرو مجهز به موتور 1.5 لیتری، 4 سیلندر و 16 سوپاپ است
  • شتاب صفر تا 100 این خودرو 15 ثانیه است

امکانات

  • فرمان برقی EPS
  • گیربکس 4 سرعته اتوماتیک
  • کروز کنترل و سیستم کنترل فشار باد لاستیک ها
  • سانروف برقی دوحالته
  • سیستم کنترل پایداری ESP

با توجه به قیمت سوخت و به خصوص بنزین، برای کسانی که علاقه مند به خرید خودروهای ام وی ام شاسی کوتاه گم مصرف هستند، خبر خوب این است که ام وی ام 315 به صورت ترکیبی در هر 100 کیلومتر تنها 6.5 لیتر سوخت مصرف می کند که این عدد به نسبت خودروهای دیگر، بسیار مناسب و استاندارد است.

مقایسه دو ام وی ام شاسی کوتاه پرطرفدار

وقتی لیست بهترین ماشین ام وی ام شاسی کوتاه را بررسی کنید، می بینید آریزو 5 و طرفداران زیاد اما گاها مرددی دارند. بنابراین دراینجا به مقایسه این دو شاسی کوتاه جذاب می پردازیم. این دو خودرو پرطرفدار، در بخش موتور و گیربکس کاملا یکسان هستند و هردو از گیربکس CVT استفاده می کنند که دارای 9 دنده است. امکانات مشابه دیگری مانند ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کمکی پارک، فرمان برقی و ایزوفیکس درهردو مشابه هستند. اما آپشن هایی مانند تنظیم صندلی راننده در شش جهت بصورت برقی، گرمکن صندلی راننده و دوربین 360 درجه در ام وی ام آریزو 6 وجود دارد ولی در آریزو 5 وجود ندارند.

با اینحال، آریزو 5 مجهز به امکاناتی اعم از حجم باک ۴۸ لیتری، استاندارد آلایندگی و تنظیم صندلی راننده در 6 جهت به صورت دستی است. با مقایسه این دو خودرو میفهمیم اغلب امکانات آنها مشابه و فقط در برخی آپشن ها با یکدیگر تفاوت جزئی دارند و شما می توانید با توجه به نیاز خود یکی از آنها را خریداری کنید.

جمع بندی

امروز در بازار داغ فروش ماشین ام وی ام شاسی کوتاه پیدا کردن قیمت واقعی خودرو که مناسب بودجه همه باشد، بسیار پیچیده است. همانطور که اشاره کردیم راجب این ماشین خارجی دغدغه قطعات هم نداریم چونکه آذین یدک تهران همه امکانات را ساپورت می کند.

 

دکمه بازگشت به بالا