اقتصادیعمومیکسب و کار ایرانی برتر

نحوه امتیاز دهی باشگاه مشتریان بانک ملت

باشگاه مشتریان بانک ملت به منظور ایجاد ارتباط بیشتر با مشتریان وفادار خود اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان نمود و همواره برای کسب رضایت مشتریان خدمات ویژه­ای به مشتریان وفادار خود ارائه می­دهند. هدف بانک ملت از راه اندازی باشگاه مشتریان عبارتند از:

  • مهیا نمودن تجربه جدید در زمینه بانکداری نوین برای مشتریان
  • شناسایی نیازها و خواسته مشتریان و ارائه خدمات و محصولات جدید و مورد نیاز کاربر
  • برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و فراهم نمودن امکان تبادل نظر میان بانک و مشتری
  • قدردانی از اعتماد مشتریان با ارائه امتیازات و پاداش­های ارزشمند
  • فراهم نمودن زمینه استفاده از خدمات الکترونیکی بانک ملت و ترویج فرهنگ استفاده از این خدمات
  • تلاش در جهت افزایش میزان رضایت مشتریان وفادار از خدمات و عملکرد بانک
  • در نظر گرفتن پاداش برای امتیازات مشتریان برای تشویق آنها به دریافت امتیاز بیشتر و شرکت در طرح­های ویژه موجود در باشگاه مشتریان بانک ملت که برای اعضای ویژه باشگاه با سقف امتیاز مشخص شده فراهم است

در جدیدترین نسخه برنامه همراه بانک ملت، به ازای تراکنش­ها و میزان استفاده مشتریان از همراه بانک ملت، برای کاربران امتیازاتی در نظر گرفته خواهد شد و مشتریان می­توانند امتیاز خود را در برنامه مشاهده نمایند و بتوانند از جوایز بانک ملت بهره مند شوند.

در جشنواره همراه بانک ملت، برای مشتریان امتیازاتی در نظر گرفته شده است که با انجام فعالیت­هایی مانند:

  • استفاده مشتریان از سرویس جشنواره بانک ملت و تایید تمامی شرایط شرکت در جشنواره
  • انتقال وجه از بانک ملت به بانک ملت
  • انتقال وجه از طریق کارت به کارت
  • پرداخت انواع قبوض
  • خرید شارژ عادی برای سیم کارت­های اعتباری
  • خرید شارژ بر خط برای سیم کارت­های اعتباری یا فعالسازی بسته اینترنتی
  • صدور ملت کارت متمرکز و اتصال تمام حساب­های فرعی به کارت

به آنها تعلق خواهد گرفت و دو بار در ماه ( هر دو هفته یکبار) در مسابقات این جشنواره شرکت داده خواهند شد.

برای عضویت در باشگاه مشتریان بانک ملت می­توانید به دو صورت اقدام نمائید: حضوری و غیر حضوری. با استفاده از کارت بانکی عضو شتاب یا با استفاده از حساب بانکی خود می­توان در شعب بانک ملت یا سایت رسمی بانک ملت برای عضویت اقدام نمود. اگر مشتری کارت­های متعددی داشته باشد می­تواند برای تمامی کارت­ها از یک شماره استفاده نماید تا هر تراکنشی که با هر یک از کارت­ها انجام می­دهد، با یک شماره ثبت شود و امتیازات مشتری یکجا محاسبه شوند.

در باشگاه مشتریان بانک ملت تمامی امتیازات مشتریان جمع آوری می­شوند و مشتریان می­توانند امتیازات خود را به پاداش تبدیل کنند و از آن بهره مند شوند.

امتیازاتی که برای هر مشتری ثبت می­شود به مدت یک سال اعتبار دارند و بعد از نو محاسبه می­شوند. البته این موضوع برای مشتریان در سطوح مختلف متفاوت خواهد بود برخی از مشتریانی که امتیازات کمتری دارند مدت زمان کمتری می­توانند از امتیاز خود استفاده کنند. مثلا مشتریانی که 100 امتیاز دارند، به مدت 180 روز و مشتریانی که 200 امتیاز دارند به مدت 300 روز و مشتریانی که 300 امتیاز دارند به مدت 360 روز می­توانند امتیازات خود را به پاداش تبدیل نمایند.

نحوه جمع آوری امتیاز در باشگاه مشتریان بانک ملت:

  • دریافت 3 امتیاز در باشگاه در ازای پرداخت قسط به صورت غیر حضوری
  • دریافت 1 امتیاز در ازای استفاده از کارت ملت در جایگاه سوخت برای پرداخت هزینه بنزین (در ماه تا 5 امتیاز قابل دریافت می­باشد)
  • دریافت 0.5 امتیاز در ازای پرداخت غیر حضوری انواع قبوض (درماه تا 5 امتیاز قابل دریافت می­باشد)
  • دریافت 1 امتیاز در ازای خرید اینترنتی با کارت ملت (در ماه تا سقف 10 امتیاز قابل دریافت می­باشد)
  • دریافت 1 امتیاز در ازای خرید با استفاده از دستگاه کارت خوان (در ماه تا سقف 10 امتیاز قابل دریافت خواهد بود)
  • دریافت 0.5 امتیاز در ازای پرداخت زودتر از موعد اقساط خود یا دیگران با کارت ملت (در ماه تا سقف 2.5 امتیاز برای پرداخت اقساط خود و 2.5 امتیاز برای پرداخت اقساط دیگران، جمعا 5 امتیاز قابل دریافت می­باشد)

بانک ملت همواره از طرح­های جذابی برای جلب رضایت مشتریان استفاده می­نماید و به همین دلیل بانک ملت را می­توان یکی از محبوب­ترین و موفق­ترین بانک­ های موجود در کشور دانست. برای ایجاد حس رقابت میان مشتریان، در باشگاه مشتریان نام مشتریانی که بیشترین امتیاز را دریافت نموده­اند، به نمایش گذاشته می­شود.

دکمه بازگشت به بالا