اقتصادی

کشت تابستانه خوزستان، در انتظار تصمیم مدیریت بحران

ترندونی / خوزستان معاون توسعه محصولات سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در مورد چگونگی تصمیم گیری برای رشد در تابستان در خوزستان گفت: یک مدل کشت متناسب با شرایط موجود و منابع آب موجود و مصوبات از هر مدیریت بحران حوزه آب مرکز فرماندهی. خوزستان و در صورت تصویب به فرمانداران و سازمانهای وابسته ، ادارات و اتحادیه های کارگری اطلاع داده می شود.

تورج نوروزی اظهار داشت: گزارش ها از سازمان آب و برق استان خوزستان بر اساس کاهش چشمگیر منابع آب پشت سدها است. این موضوع در جلسات متعدد ستاد مدیریت بحران به ریاست فرماندار و معاونین استاندار و با مشارکت ادارات و دستگاههای ذیربط از جمله سازمان آب و برق و اتحادیه های کارگری مطرح شد.

به گزارش ترندونی ، وی در مورد چگونگی تصمیم گیری در مورد محصولات صیفی در خوزستان افزود: با توجه به میزان منابع آب منتشر شده ، مدل کشت با توجه به شرایط موجود و منابع آب موجود و مصوبات ستاد مدیریت بحران. سازمان جهاد کشاورزی مدیریت بحران را در استان خوزستان در هر حوضه آب فراهم کرده و در صورت تأیید ، به فرمانداران و سازمان های وابسته ، ادارات و اتحادیه های کارگری اطلاع داده می شود.

جهاد خوزستان ، معاون توسعه محصولات زراعت سازمان كشاورزي در اين برنامه تلويزيوني اظهار داشت: “با توجه به مشكلات آب و كمبود آب ، ما به كشاورزان پيشنهاد مي كنيم كه مديريت جهاد كشاورزي را به منظور تضمين بهره وري بهتر آب و كار و كشت بيشتر انجام دهند. خروجی بیشتر “و از روشهای نوین آبیاری تحت فشار برای کاهش مصرف آب در هکتار استفاده کنید و به شما امکان می دهد تا بیشتر کار کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا