حوادث و رویدادها

تفاهم نامه همکاری سازمان اورژانس کشور و شهرداری تهران

رئیس سازمان اورژانس کشور با ارزیابی همکاری شهرداری تهران با اورژانس گفت: محصول همکاری شهرداری تهران با سازمان اورژانس کشور منجر به ارائه سریع خدمات با کیفیت بالا و رضایتمندی شهروندان شده است.

به گزارش ترندونی ، دکتر کولیوند افزود: آموزش یکی از مسئولیت های سازمان اورژانس کشور است که با همکاری شهرداری تهران به خوبی انجام می شود.
وی همچنین در مورد مدیریت بحران صحبت کرد؛ همکاری خوب بین شهرداری تهران و سازمان اورژانس کشور علاوه بر بهبود کیفیت خدمات در زمان بحران ، موجب صرفه جویی و صرفه جویی در منابع شده است.
رئیس سازمان اورژانس کشور برای کمک های هوایی در تهران همچنین گفت که ساخت بلوک های هلی کوپتر در مناطق مختلف تهران باعث بهتر و سریعتر شدن امداد شده است
دکتر کولیوند گفت: در شرایط فعلی ، همدلی و درک متقابل برای کمک به هموطنان لازم است و کمک شهرداری نمونه بارز همدلی است.

به گفته مرکز اطلاع رسانی سازمان اورژانس کشور ، پیروز حناچی شهردار تهران نیز در این نشست گفت: “تیم مدیریت شهری به تنهایی نمی تواند همه خدمات را به شهروندان ارائه دهد و همکاری با سازمان هایی مانند سازمان اورژانس کشور به ما کمک می کند. برای ارائه خدمات “بهتر پیشنهاد دهید.

وی افزود: ما هنوز در تهران با بحران جدی روبرو نشده ایم و خدمات و همکاری های فعلی می تواند مانوری برای آمادگی بیشتر و بهتر در شرایط بحرانی باشد.

شهردار تهران گفت: زیرساخت ها برای همکاری نزدیکتر طراحی شده و این تفاهم نامه در راستای همکاری است.

بنابراین ، براساس این گزارش ، در حال حاضر بیش از 122 پایگاه اضطراری و 44 پایه هلی کوپتر در تهران با همکاری شهرداری تهران وجود دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا