اقتصادی

احمدی: برخی مسئولان اولویت‌ها را تشخیص نمی‌دهند

یکی از اعضای کمیته آموزش و تحقیقات مجلس گفت که مقامات وزارت نیرو باید از زمستان به بعد مزارع ارز دیجیتال را جمع آوری کنند تا در تابستان با قطعی برق مواجه نشویم.

محمدرضا احمدی در مصاحبه با ترندونی ، با اشاره به قطعی برق امروز در کشور و مشکلاتی که مردم برای آن ایجاد کرده اند ، گفت: “این س questionال نشان دهنده عدم صلاحیت برخی مقامات ذیربط در گفتن که اقتصاد ارز دیجیتال ایجاد کرده اند. “این دلیل جدی برای ایجاد مزارع استخراج ارز رمزنگاری شده نیست ، مقامات مربوطه ابتدا باید زیرساخت های لازم را جداگانه تأمین کنند ، یعنی نیروگاه هایی که می توانند برق را جداگانه تأمین کنند. این مزارع به برق احتیاج ندارند بلکه نیازهای خانگی و صنعتی دارند.

سخنگوی مردم رشت افزود: این افراد پس از 42 سال از انقلاب اسلامی نباید هزینه بی لیاقتی برخی مسئولان را بپردازند ، حتی اگر مردم ما چنان نجابت و سخاوت دارند كه در اعتراض به این موضوع آرام هستند. زیرا آنها به خوبی می دانند که دشمنان منتظر هستند تا به هر بهانه ای به کشور ما آسیب برسانند.

یکی از اعضای کمیته آموزش و تحقیقات پارلمان گفت که مقامات واقعاً اولویت ها را تشخیص نمی دهند و ملزومات کشور را نمی دانند. قبل از شروع فصل گرما ، وقتی آنها می دانستند که در این فصل با مشکل برق روبرو خواهیم شد ، آنها مجبور بودند زیرساخت ها را فراهم کنند ، یعنی از زمستان باید مزارع ارز دیجیتال را جمع آوری کنند.

وی ادامه داد: بسیاری از منازل مسکونی هستند و قطعی برق مشکل آب نیز ایجاد می کند ، با وجود این وضعیت کرونا ویروس و گرما در برخی از مناطق کشور ، در نزدیکی خانه آب آشامیدنی یا استحمام وجود ندارد. قطعی برق.

نماینده مردم رشت تأکید کرد: باید خاطرنشان کنیم که بسیاری از بیماران کرونا ویروس در خانه های خود قرنطینه شده اند ، اکنون علی رغم کمبود گرما و برق ، نفس کشیدن برای آنها دشوار است ، کودکان و نوزادان نمی توانند گرما را تحمل کنند ، مردم تماس می گیرند ما و صحبت از مشکلات امروز و در گرما ، یکی از عزیزان گفت که پس از قطع برق ، برای چند دقیقه از تهویه مطبوع ماشین استفاده کردیم تا از شر گرما در خانه خلاص شویم ، اما برخی از مردم همان ماشین

احمدی در پایان گفت: این مشکلات منجر به بی کفایتی برخی مسئولان می شود ، به دلیل این مشکلات ما روزهای آخر این دولت را با خاطرات بد سپری کرده ایم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا