اقتصادی

توضیحی در خصوص قطعی برق در برخی شهرهای خوزستان

ترندونی/خوزستان نماینده صنعت برق جنوب غرب کشور گفت: این روزها شبکه برق خوزستان در حال ثبت رکوردهای تاریخی مصرف برق است که در روز پنجشنبه هشت هزار و 720 مگاوات مصرف برق ثبت شده است.

کیومرث روزی درباره قطعی برق برخی از شهرهای شمال شرق خوزستان گفت: این روزها شبکه برق خوزستان در حال ثبت رکوردهای تاریخی مصرف برق است که روز پنجشنبه هشت هزار و 720 مگاوات برق ثبت کرد.

به گزارش ترندونی، وی افزود: این مصرف برق زمانی رخ داده که دمای هوا 53 درجه بوده و رطوبت در نقاطی به 90 درصد رسیده است. این شرایط باعث افزایش مصرف برق و اضافه بار برخی دستگاه های شبکه می شود.

سخنگوی صنعت برق جنوب غرب کشور گفت: روز جمعه نیز مانند روز گذشته مصرف برق در بسیاری از نقاط به ویژه در شهرهای ایذه، باغ ملک و رامهرمز افزایش یافت و با توجه به افزایش مصرف برق و گرمایش تاسیسات، پست اصلی باغملک برای مدت کوتاهی از بین رفت که همکاران بلافاصله با جابجایی محموله ها توانستند بسیاری از محموله های گم شده را به حالت عادی برگردانند و مردم برق دار شدند.

وی در جایی گفت: در پست فوق مشکلی نداشتیم و تمام پست های فوق در مدار بودند اما مشکل در پست برق اصلی باغ ملک رخ داد. در حال حاضر هیچ مشکلی در شبکه وجود ندارد، آخرین فیدرهای پست باغملک در حال وصل شدن است و تا دقایقی دیگر شهر باغملک به عنوان آخرین شهری که برق را تجربه می کند، به طور کامل به زنجیره مصرف باز می گردد.

وی در یک برنامه تلویزیونی گفت: در این روزها که دما و رطوبت بسیار بالاست، با وجود اینکه تحمل گرما بسیار سخت است، از مردم می خواهیم مصرف برق خود را کاهش دهند تا برق قطع نشود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا