اقتصادی

ایجاد اشتغال در اولویت است

ترندونی / قم وی بابیان وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه ما نگران معیشت مردم هستیم ، گفت: 5 و نیم میلیون بیکار در کشور وجود دارد و ایجاد اشتغال برای این افراد یکی از اولویت های اصلی این وزارتخانه است.

حجت الله عبدالملکی در دیدار با آیت الله العظمی نوری همدانی ، که در کومه در این مرجع بود ، به سازمان های موجود در این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: 60 میلیون نفر در کشور به نوعی در وزارتخانه هستند و معیشت آنها به این وزارتخانه بستگی دارد.

وی ادامه داد: 220 هزار تعاونی ثبت شده و در حال حاضر بیش از 90 هزار تعاونی در حال فعالیت است و برنامه های مفصلی برای این تعاونی ها داریم.

عبدالملکی گفت: 5 و نیم میلیون بیکار در کشور وجود دارد و ایجاد اشتغال برای این افراد از اولویت های اصلی این وزارتخانه است.

وی بابیان اینکه ما بسیار نگران معیشت مردم هستیم ، گفت:

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: زیر نظر این وزارتخانه اقدامات اساسی در زمینه های درمان ، بازنشستگی ، اشتغال و مصدومان کشور انجام می شود.

وی گفت: “ما می خواهیم آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم.”

عبدالملکی گفت: علاوه بر این ، یک سیستم جامع رفاهی ایران ایجاد شده است که البته ناقص است و در صورت تکمیل ، اطلاعات خوبی در اختیار رهبران قرار می گیرد و کمک ها و خدمات مورد هدف قرار می گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا