اقتصادی

رسانه با زبان مردم از مسئولان مطالبه گری کند

مدیر شبکه رادیویی اقتصاد گفت: “نیاز به تقویت تقاضای عمومی و آگاهی عمومی از مسائل اقتصادی وجود دارد.”

ترندونی ، محمدرضا مهدیار اسماعیلی ، مدیر رادیو عقده ، در آستانه چهاردهمین سالگرد تأسیس رادیو اقتصاد ، بر اساس خدماتی که رسانه ها به ویژه رادیو می توانند به مردم ارائه دهند ، گفت: «ارائه خدمات.
وی افزود: همه مردم به رسانه ملی دسترسی خواهند داشت و ما به عنوان رسانه وظیفه داریم نیازهای آنها را برطرف کنیم.
مهدیار اسماعیلی ادامه داد: رسانه ها باید از مسئولان بخواهند که به زبان انسانی صحبت کنند و پاسخ ها و راه حل های مشکلات را به صورت شفاف در اختیار مخاطبان قرار دهند که این امر مستلزم حفظ سطح تقاضا و آگاهی عمومی به ویژه در مسائل اقتصادی است. کشور. و قوی تر شوید.

اسماعیلی ادامه داد: نیاز درست زمانی شکل می گیرد که آگاهی مناسب وجود داشته باشد در غیر این صورت در نهایت نمی توانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

وی افزود: همبستگی ، صمیمیت و یکپارچگی بین مردم و رسانه ها باعث افزایش سطح اطلاعات و آگاهی اقتصادی جامعه و مردم در یک جامعه دموکراتیک بر اساس علایق آنها می شود ، یک روند عادلانه و منطقی برای طرح خواسته های آنها. مسئولین. “حذف کردن
مدیر رادیو اقتصاد گفت: در صورت وقوع این رویداد ، رادیو اقتصاد به عنوان بازیگر و تسهیل گر این حوزه می تواند نقش خود را بهتر ایفا کرده و مردم و مسئولان را بهتر همراهی کند.

وی با اشاره به برنامه رویکرد که مسائل مهم روز را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد ، گفت: برنامه رویکرد به وضوح نشان داد که رادیو اقتصاد توانسته است پل خوبی بین مردم و مسئولان باشد. این برنامه هر شب از مقامات و رهبران کشور استقبال می کند و با شرکت در این برنامه نشان می دهند که از طریق این آنتن به خواسته های مردم پاسخ می دهند که قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: ما بارها شاهد مشارکت 5 تا 6 وزیر در این برنامه بوده ایم که مسئله مهمی را برای کشور ما مطرح کرده است و واضح است که رابطه مردم و مسئولان این برنامه کاملاً برقرار شده است. بالاترین سطح آن ‘

مدیر رادیو اقتصاد در پایان گفت: مسئولان درک می کنند که اگر به افراد بی تفاوت پاسخ داده نشود ، ناآرامی های اجتماعی در بین ذینفعان ایجاد می شود ، بنابراین به هرگونه فراخوانی برای پاسخگویی پاسخ می دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا