برون مرزی

دانشگاه آزاد اسلامی بازوی علمی مردم و مسئولان

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز ناصری در ششمین جشنواره جهادی بسیج علمی و فناوری استان که به همت سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام برگزار شد. هفته ها پژوهش رسالت نسل چهارم دانشگاه ها رسیدگی به معضلات جامعه است و دانشگاه آزاد اسلامی مانند سایر واحدهای دانشگاه آزاد راهبری حل معضلات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب را بر عهده دارد. تسلیم نمی شود و به عنوان یک زنجیره علمی و اجرایی آماده خدمت رسانی در کنار مردم و مسئولان این استان است.


بیشتر بخوانید:

تحول آموزش عالی با تقویت پیوند بین دانشگاه و صنعت


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در استان اسلامی با توانمندی های قابل توجه، بستر و زیرساخت های پژوهشی، توسعه سخت افزاری و نرم افزاری و با بهره گیری از ظرفیت آموزشی و هم افزایی های علمی و پژوهشی فراوان، این ماموریت را در حد توان انجام می دهد. و الغا مشکلات و مسائل مهم استان بر اساس سند تحول و کمال دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب هیچ تلاشی نخواهد کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: این دانشگاه به عنوان یک نهاد علمی و اجرایی در خدمت مردم شریف و شایسته استان ایلام همواره در کنار مردم و مسئولان استان است.

حدود 300 اثر در بخش های مختلف ششمین جشنواره استانی جهادی علم و فناوری پایگاه ایلام ارائه شده است. عالی ترین کارگروه تخصصی مرکز رشد و فناوری و حمیده روشنفکر حائز رتبه برتر شدند. بسیح استاد دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام/4117/

دکمه بازگشت به بالا