برون مرزی

ایلام؛ آماده میزبانی از خانواده شهید شناسایی‌شده دانشگاه آزاد اسلامی

بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام امیر هادی‌زاده، مسئولین نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی، جمعی از اعضای هیئت‌مدیره دانشگاه آزاد اسلامی، حسین کلانتری، رئیس و نهاد رهبری حجت‌الاسلام مهدی همتی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و اراک و جمعی از مسئولین سپاه در منزل شهید قاسم شاه ولدی (شهرستان شازندان) از خانواده این شهید والامقام دعوت کردند به استان ایلام آمده و در مراسم تجلیل و بزرگداشت این شهید و خانواده وی شرکت کنند.

14 دی ماه، روز ادای احترام به خانواده شهید شناسایی شده در دانشگاه آزاد اسلامی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست گفت: مراسم استقبال از خانواده این شهید والامقام و مراسم تجلیل و تجلیل با همکاری همه مسئولان استانی و بویژه فرمانده سپاه استان برگزار می شود. در روز سه شنبه 2009 برگزار خواهد شد. پنجم دی ماه با حضور عموم مردم استان ایلام.

ایلام;  آماده پذیرش خانواده شهید شناسایی شده دانشگاه آزاد اسلامی

بهروس ناصر افزود: در چهارراه معنوی و در اجلاسیه 3000 شهید استان ایلام، هویت این شهید گمنام و والا مقام را در لشکر ایلام و به دستوری دیده ایم. دکتر تهران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تمام توان خود را برای برگزاری باشکوه این مراسم بسیج خواهد کرد. (ادامه مطلب)

وی ادامه داد: مردم ایلام به صورت باشکوه و تاریخی با این شهید والامقام وداع کردند و در روزهایی که به عنوان شهید گمنام تشییع شد، همه مردم استان اسلامی پدر، مادر و خانواده این شهید بودند و امروز ایلام و ایلامی و دانشگاه آزاد به اسلام افتخار می کنند که دانشگاه انقلابی وجود دارد و برای همیشه این شهید بزرگوار را می پذیرد.

ایلام;  آماده پذیرش خانواده شهید شناسایی شده دانشگاه آزاد اسلامی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اسلامی تصریح کرد: اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه علاوه بر حضور مستمر در مزار این شهید والامقام، همه روزه فعالیت خود را با قرائت فاتحه و زیارت مزار آغاز می کنند. این شهید بزرگوار. کارهای علمی و اداری کارکنان این دانشگاه نیز با زیارت مزار این شهید انجام می شود. هفته آینده که این مراسم شهادت برگزار می شود، مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و سالروز شهادت شهید حاج قاسمو سلیمانی از ایلام حسینی خواهد بود.

ایلام;  آماده پذیرش خانواده شهید شناسایی شده دانشگاه آزاد اسلامی

حجت الاسلام مهدی همتی دفتر رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و حجت الاسلام امیر هادی دفتر رهبری دانشگاه آزاد سلامی ایلام با احترام به خانواده این شهید و صبر و استقامت آنها در طول 36 سال مفقودالاثر و گمنام این شهید، با برگزاری مراسم و آیین باشکوهی در دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کردند.

آنوت آنوس، شهید قاسم شاه ولدی اهل آستانه شازندو استان مرکزی و از لشکر 21 حمزه سیدالشهدا که در سال 1364 . در عملیات والفجر 8 شکنجه شد و به عنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی به خاک سپرده شد. ایلام 1377 وی به تازگی شناسایی شده و اکنون مزار این شهید بزرگوار محل دیدار عاشقان ایران اسلامی است.

ایلام;  آماده پذیرش خانواده شهید شناسایی شده دانشگاه آزاد اسلامی

ایلام;  آماده پذیرش خانواده شهید شناسایی شده دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا