برون مرزی

معاون نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام معرفی شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، بهروز ناصر رئیس جمهور در مراسم تکریم و معارفه معاونان قدیم و جدید در محل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی حضور یافت. هادی زاده، رییس دفتر رییس اجراییه دانشگاه آزاد اسلامی استان اسلامی جمعی از اساتید و کارکنان سازماندهی و با تلاش حجت الاسلام یوسف یعقوبی، حجت الاسلام علی تردست به عنوان معاون جدید نهاد نمایندگی در دانشگاه معرفی شد.

وظیفه نهاد این نیست که به تنهایی کار فرهنگی انجام دهد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی در استان اسلامی در این مراسم گفت: با توجه به شناخت قبلی خود از ولایت اسلامی و عشق مردم آن دیار، دوباره اسلام را به عنوان وطن خود انتخاب کردم. مدیر ارشد این امر در فعالیت های فرهنگی و جمعی در کنار دانشگاهیان موثر تلقی شده و در اولویت قرار دارد. (ادامه مطلب)

حجت الاسلام امیر هادی زاده افزود: وظیفه نهاد رهبری تنها انجام کار فرهنگی نیست، بلکه چشم انداز ما فعال سازی دانشجو، کارکنان و اساتید دانشگاه است تا پویایی و نشاط را به دانشگاه برگردانیم. از زحمات و تلاش های حجت الاسلام مهدویراد مسئول سابق نهاد در استان کمال در این راستا تشکر می کنم. ترویج فرهنگ دین دانشگاه را می ستایم و توفیق روزافزون ایشان را از خداوند خواستارم.

هیئت حاکمه مرکز فعالیت های فرهنگی دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اسلامی نیز گفت: هیئت حاکمه محور فعالیت های فرهنگی دانشگاه و مأمنی برای پویایی معلمان و دانشجویان است.

بهروز ناصری افزود: فعالیت های فرهنگی، آموزشی و علمی در دانشگاه مکمل یکدیگر بوده و عملی می شود. بیانیه گام دوم انقلاب ارائه شده توسط فرمانده معظم انقلاب به عنوان چراغ راه و قطب نماي فعاليت فرهنگي.

وی گفت: رسیدگی به مشکلات استان در حوزه فرهنگی و به ویژه آسیب های اجتماعی در اولویت دانشگاه است و بدون شک تمرکز و رهبری فعالیت های فرهنگی و موفقیتی که با تلاش مجموعه دستگاه های اجرایی به دست آمده است وجود ندارد. بدن

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا