برون مرزی

بدرقه کاروان راهیان نور دانشگاه آزاد اسلامی ایلام

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی، مسئول بسیج دانشجویی. سپاه ایلامو، جمعی از مسئولان و کارکنان، میزبان راهپیمایی ایلام در دانشگاه آزاد اسلامی بودند.


بیشتر بخوانید:

اعزام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به اردوی راهیان نور


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اسلامی در این مراسم گفت: گفتمان انقلاب اسلامی با فرهنگ ایثار و شهادت شکل گرفته است، بنابراین باید در مسیر متعالی فعلی با تعیین مسیر و روش حرکت کنیم. شهادت و عنایت ».

بهروز ناصر افزود: دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند و باید در جنگ نرم افسران جوان باشند و در عرصه های مختلف به سلاح تعهد و تجربه تکیه کنند.

وی افزود: قرارگاه نور فرصتی بی نظیر برای آشنایی بیشتر با رشادت ها، استقامت و شهادت شهدا و سربازان اسلام است. دکتر. طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همواره بر برگزاری اردوهای جهادی و راهیان نور تاکید داشته و دانشجویان بسیجی باید از این فرصت ها برای کسب تجربیات علمی، عملی و معنوی استفاده کنند.

رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اسلامی همچنین گفت: هر ملتی باید به گذشته پرافتخار خود نگاه کند و برجستگی های تاریخ خود را برجسته کند، چگونه هر فردی دارای حافظه ای برکت است، هر ملتی حافظه عمومی دارد. ” اگر این حافظه عمومی به درستی تقویت شود، چالش های کمتری در تصمیم گیری های عمومی مانند انتخابات و … خواهیم داشت.

حجت الاسلام والمسلمین امیر هادی زاده افزود: ما وظیفه داریم حافظه عمومی خود را تقویت کنیم و رشادت های جوانان ما در 8 سال دفاع مقدس یکی از این موارد است.

وی گفت: اگر با خودمان نگاه کنیم که این همه جوان داشتیم و توانستیم تا سر حد سلاح در مقابل دشمن مقاومت کنیم، امروز جوانان ما باور خواهند کرد که می توانیم در یک جنگ مشترک جدید پیروز شویم.

هادی زاده گفت: حضور دانش آموزان در اردوی راهیان نور موجب تقویت حافظه عمومی و امیدبخشی به جوانان امروزی می شود.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا