برون مرزی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد ایلام منصوب شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی بهروز را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و واحد ایلام در استان ناصری منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر بهروز ناصری

با سلام و تبریک

با توجه به میزان تعهد و سوابق ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و واحد ایلام» در استان اسلامی منصوب می شوید.

جنابعالی باید از توانمندی های معنوی و مادی و نیروی انسانی دانشگاه به ویژه برای تقویت نقش مدیران دانشگاه در تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و اعتلای علم نهایت استفاده را بکنید. دانشگاه.اسلام و ارتقای واحدهای دانشگاهی در این محورها.

1. ایجاد مبانی دینی و فرهنگی و تمرکز بر آموزش به عنوان رکن اساسی سیاست فرهنگی دانشگاه.

2- ارتقای کیفیت آموزش با توجه به نیاز جامعه در طرح آمایش سرزمین

3. ارتقای سطح تحقیقات کاربردی و توسعه ای و استفاده بهینه از تحصیلات تکمیلی در رفع مشکلات کشور بر اساس طرح نظارت رایگان.

4. ترویج فرهنگ سازمانی و سیستم اداری سیار و فرهنگ پاسخگویی و حفظ کرامت انسانی خانواده دانشگاه و ذینفعان آن.

5. افزایش بهره وری تمامی عوامل در رسالت دانشگاه با تاکید بر رعایت قوانین و سایر مصوبات قانونی با اجرای طرح های سرمایه گذاری با هدف بسترسازی برای نوآوری های فناورانه و اشتغال اعضای خانواده بزرگ دانش بنیان. دانشگاه.

6. حفاظت از دارایی ها و سرمایه های دانشگاه با رعایت انضباط و مدیریت مالی و کاهش هزینه های غیرضروری با تاکید بر استفاده از کالای ایرانی برای تقویت و حمایت از تولید داخلی.

7- رهبری و هماهنگی یکپارچگی بین واحدهای استانی با توجه به مأموریت ها، اهداف و مأموریت های دانشگاه در سطح ملی و استانی و نظارت بر حسن انجام امور در این واحدها.

8- تعامل موثر و الهام بخش با هیأت امنا و مسئولان استانی و حمایت از توسعه هوشمند منطقه ای استان بر اساس طرح آمایش دانشگاه.

امید است با اتکال به آستان توحید در خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

ناصری دارای مدرک دکتری و عضویت در هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است که ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اسلامی و دبیر منطقه 11 دانشگاه آزاد اسلامی را بر عهده دارد.

دکتر طهرانچی در نامه ای جداگانه از زحمات محمد میرزایی حیدر رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد ایلام تقدیر و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/110/

دکمه بازگشت به بالا