برون مرزی

دیدار نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی ایلام و اداره پزشکی قانونی چگونه گذشت؟

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ایلام، به نقل از دکتر. محمدو مهدی طهرانچی و بهروز ناصر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، دانشگاه و هیئت علمی را با دانشگاه “حرفه، صنعت و جامعه” برجسته کردند. پزشکی قانونی استان ایلام برگزار شد.


بیشتر بخوانید:

انعقاد تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و پزشکی قانونی استان بوشهر


در این نشست به ریاست مهرشاد طهماسبی، معاون درمان استان ایلام، دانشگاه به معرفی توانمندی های علمی، آزمایشگاهی و نیروی انسانی دانشگاه پرداخت.

مدیرکل پزشکی قانونی استان با اشاره به مأموریت نظام پزشکی قانونی به عنوان نهادی مستقل و تحت نظارت قوه قضائیه، بررسی جسد جسد را بخش کوچکی از فعالیت های این گروه و زنان و مردان دانست. . ، معاینات روانپزشکی، سقط جنین، بالینی و .. از دیگر فعالیت های این مرکز می باشد.

مهرشاد طهماسبی امکان ارائه آماری از آسیب شناسی موضوعات را در اختیار جامعه شناسان، روانشناسان و سایرین دانست و گفت: با توجه به ماموریت های دولتی مجموعه، فعالیت های خاص خاصی می تواند مورد استفاده مراکزی مانند موسسه پزشکی قانونی قرار گیرد.

وی با ابراز خرسندی از ارتباط با جامعه دانشگاهی، همکاری با صاحب نظران در حوزه های مختلف را راه توسعه هر سازمانی دانست.

مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام در خصوص مطلوبیت ارائه خدمات، تحقیقات کاربردی، بررسی آمارها، روندها و پیش بینی های بعدی، راهکارهای مناسب از جمله تصادفات، درگیری ها و آسیب های اجتماعی، همکاری با دانشجویان مرتبط با دانشگاه. تهیه پایان نامه و انیمیشن آموزشی برای پیشگیری از جرم.

دانشگاه باید مرکز حل مشکل باشد

دانشیار گروه روانشناسی و مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، به بررسی نقش آموزش، پژوهش و دانشگاه در «صنعت، جامعه و زندگی» مردم، ظرافت های علوم رفتاری و ارتباط آن با مشکلات روانی انسان می پردازد.

شهرام مامی خاطرنشان کرد: دانشگاه و دانشگاهیان همواره آماده حل مشکل و تلاش هستند.

حسین پیمان، دانشیار شیمی دانشگاه آزاد اسلامی نیز بر لزوم ارتباط موثر دانشگاه با مردم و تشکیل کمیته یا شورای مشترک دانشگاه و پزشکی قانونی تاکید کرد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام همچنین با اشاره به سابقه این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه جهان با بیش از یک میلیون دانشجو و 30 هزار هیئت علمی و فضای فیزیکی اشاره کرد. دانشگاه استان ایلام.

رحمت الله محمدی پور افزود: با کمک 200 مدرس تمام وقت در رشته های مختلف و بیش از این کادر متعهد، بیش از 6000 دانشجو که حدود نیمی از آنها در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند، مجهز به آزمایشگاه و زمین های ورزشی هستند. مرکز رشد، خانه‌های نوآوری، مراکز تحقیقاتی، کارگاه‌های کامپیوتری، آزمایشگاه‌های زبان، مهمان‌خانه‌ها، سیستم‌های اینترنتی مناسب، مکان‌های آموزشی کافی، کتابخانه‌ها، مکان‌های فرهنگی، سلف سرویس و غیره با دسترسی مناسب در شهر فضایی را فراهم کردند که مردم می تواند از ابزارهای بانکی بسیار مناسب و بی سابقه استفاده کند.

وی با بیان سیاست‌های مرتبط با «صنعت، جامعه و جامعه» در مقابله با بحران‌ها و مشکلات، گفت: دانشگاه باید در کانون حل مشکلات و تلاش معلمان برای نقش‌آفرینی در «حرفه، صنعت و جامعه باشد». “.

امضای تفاهم نامه همکاری و تشکیل کمیته مشترک پزشکی قانونی و دانشگاهی از مهمترین محورهای این نشست بود.

تحقیق در مورد ارتباط ژن ها با نژادهای مختلف، امکان مطالعه نمونه های ژنی در آزمایشگاه های دانشگاهی، استفاده از آمار واقعی در تحقیقات، تحول علم و تغییرات اساسی، آینده رویدادها، تیم های مشاوره تحصیلی، استفاده از آمار در زمینههای مختلف. تحقیقات و فناوری، ثبت علوم پزشکی، پروژه های تحقیقاتی کاربردی و غیره. این نشست مشترک چند ساعته با حضور آرش نادمی دانشیار آمار، احمد مومنی دانشیار حقوق و اختر سلطانی دانشیار گروه الهیات برگزار شد. علیرضا رنگین، دانشیار فیزیولوژی دانشگاه آزاد اسلامی و جواد فیض اللهی، دانشیار مدیریت صنعتی مورد بررسی قرار گرفتند.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا