استان ها

نماینده ولی فقیه در همدان: ارتش همیشه برای مردم و در کنار مردم بوده است

آیت الله حبیب الله شعبانی Movassaghi ، نماینده ولی فقیه در استان ، ارتش جمهوری اسلامی ایران را نام برد ، همانطور که در دوران دفاع مقدس ، در خدمت به سلامتی و ایمنی مردم امروز قوی است و خاطرنشان کرد: رژه سلامت ، تفسیر این زیبایی است که امروز از طرف ارتش نامگذاری شده است ، زیرا در سالهای اخیر رژه بود تا امنیت کشور و امنیت مردم ایجاد شود و رژه امسال برای سلامتی مردم است.

رئیس نماز جمعه همدان در دیدار با فرماندهان ارشد ارتش در استان همدان ، روز جمعه ضمن تبریک روز ارتش ، افزود: بیایید این کار را انجام دهیم.

وی گفت: “نیروهای مسلح ما هر جا که منافع مردم باشد در آنجا هستند.” “ضد عفونی ، استفاده از تجهیزات برای مبارزه با ویروس در شهرها و معابر ، ساخت بیمارستان صحرایی که نشان دهنده سرعت عمل و دقت بالا و امکان بحث در مورد آنها در عمل است”. این همه حرکات خوبی بود که نیروهای مسلح و ارتش ما در آن زمان انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه امروز ارتش کارگاه های تولید لباس نظامی خود را به تولید تجهیزات پزشکی تبدیل کرده است ، تأکید کرد: این کار را بسیار خوب انجام دهید.

وی با تمجید از فعالیت های ارتش اظهار داشت: بعضی اوقات در رسانه های کشور کمترین کار در سمت دیگر بسیار برجسته است ، در حالی که اقدامات و خدمات مهم ارائه شده توسط نیروهای مسلح ما آنگونه که باید در نظر گرفته نمی شود ، بنابراین باید این موارد را ارتقا دهیم. خدمات در فضای رسانه ای و اطلاع مردم از تلاش های شما.

48

دکمه بازگشت به بالا