استان ها

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان به مناسبت ۲۲ بهمن

به گزارش ترندونی لرستان، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم یا کسانی که به خدا ایمان دارند کمکت می کنم و برتری تو را ثابت می کنم. سوره محمد (ص) / ۷

جشن 22 بهمن، آغاز میلاد صالحین و عزت، اقتدار و اعتماد بزرگ مردم ایران، براستی پاسدار خون پاک هزاران شهید و ارج نهادن به زحمات ارزشمند شهدایی است که جان خود را در راه انقلاب فدا کرده اند. و دفاع مقدس آنها مردند.

انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به عنوان نقطه عطفی در عصر حاضر، پس از یک قرن مجاهدت و فداکاری، در سال 1358 به پیروزی رسید. 13 فوریه مردم بزرگ ایران از ظلم و ستم نجات یافتند. به دستور مقام معظم رهبری: 22 بهمن روز رستگاری ملت ایران و روز سعادت و پیروزی بزرگترین انقلاب تاریخ ما از آغاز اسلام تا امروز است. نظام جمهوری اسلامی ایران با استعانت از خداوند متعال در چهار دهه گذشته همواره مورد حمایت مردمی قرار گرفته است و جشن های مردمی دهه فجر دهه انقلاب اسلامی و 22 بهمن در سال های گذشته برگزار شد. نمونه بارز این حمایت و اعتماد مردمی منحصر به فرد. این جهاد تبیینی است.

امسال با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، مردم فرزانه استان لرستان با گرامیداشت 22 بهمن، حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ابراز بیعت با آرمان‌های والای الهی و انسانی آن امام راحل هستند. اهتمام جدی داشته باشید و پیام وفاداری و حمایت از نظام گران قیمت جمهوری اسلامی را به جهانیان برسانید. با گرامیداشت ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و سلامت و ابراز ارادت به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، از عموم مردم متدین، انقلابی و همیشه دعوت می نماییم. صحنه استان لرستان به مناسبت جشن چهل و سومین سالگرد خود. پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در این روز از سوی ستاد ملی و استانی کرونا اعلام شد، بار دیگر پایبندی این کشور به آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهدای میهن اسلامی را بزرگ می کند. جانبازان عزیز اعلام میدارم سلام بر شما و رحمت و برکات خدا بر شما باد.

سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد

فرهاد زیویارس، استاندار: لرستان

46

دکمه بازگشت به بالا