ورزش و تندرستی

منع قرارداد ارزی؟ مگر به لژیونرهای ما ریالی پول می‌دهند؟

احمدی: منع قرارداد ارزی؟ مگر به لژیونرهای ما ریالی پول می‌دهند؟

دروازه‌بان اسبق تیم ملی درباره قوانین وضع شه در فوتبال ایران به صحبت پرداخت.

رحمان احمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری ترندونی، در خصوص قانون منع امضای قرارداد ارزی گفت: باید جوب این سوال را از قانون‌گذار پرسید اما شخصا می‌توانم بگویم تاثیرش خیلی زیاد است. مثل این می‌ماند که لژیونر ما به کشور دیگر برود و با او قرارداد ریالی ببندند که این این کار غیر مکن است. تاحالا دیده‌اید این اتفاق برای بازیکنان ما رخ دهد؟

وی افزود: وقتی یک بازیکن خارجی می‌آید طبیعتا ارز رایج را می‌گیرد و بعید است بازیکنی تمایل به امضای قرارداد ریالی داشته باشد. اگر هم داشته باشد با توجه به سقفی که تعیین شده احتمال کمی دارد که بازیکنان علاقه به امضای قرارداد داشته باشند.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص استفاده از ارزهای جایگزین و اجناس به عنوان بخشی از مبلغ قرارداد عنوان کرد: بعضی‌ها هستند که تجارت می‌کنند و به جای ارز اجناس دیگری به جای مبلغ قرارداد می‌دهند. اما مثلا بازیکن خارجی که نمی‌تواند از ایران ماشین با خود به خارج ببرد.

احمدی در پایان در مورد حضور خارجی‌ها در فوتبال ایران اظهار داشت: بعضی از خارجی‌هایی که آمده‌اند کیفیت خوبی داشتندر. در تمام لیگ‌های دنیا بازیکنان خارجی تاثیرگذار هستند و در لیگ ما هم همین‌طور است. نظر من این است وقتی بازیکن خارجی می‌گیریم باید آن بازیکن از بازیکنان داخلی‌مان بهتر باشد.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا