ورزش و تندرستی

قرارداد کادر فنی تیم ملی فوتبال آماده امضا شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، جام جهانی 23022 قطر از 30 آبان ماه سال جاری آغاز می شود و تدارکات تیم ملی ایران با توجه به جایگاه قدرتمندش در گروه B همچنان چالش برانگیز است. نا البته.

اما فدراسیون فوتبال به روزهای انبوهی از مشکلات مدیریتی و اختلافات داخلی اعضا دامن زده است هیئت مدیره رئیس قرارداد را با خواسته های زیادی از دستیاران دارگان ترک می کند اسکاچ آماده میرشاد مجیدی پس از آخرین بررسی، سمت سرپرستی فدراسیون را امضا خواهد کرد.

به گزارش مهرو همه دستیاران اسکاچ بر اساس این قراردادها، وحید هاشمیان و کریم باقری این بار به عنوان مربی در جام جهانی حضور خواهند داشت. همچنین سه مربی تیم ملی ایران از خارج از کشور حضور دارند دراگان اسکاچ آنها در تیم ملی ایران به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

مجیدی قصد دارد با سایر اعضا مشورت کند هیئت مدیره رئیس جمهور بالاخره باید با مربیان تیم ملی ایران قرارداد ببندد تا آنها آرامش بیشتری داشته باشند اسکاچ به کار خود ادامه دهید.

تیم ملی فوتبال ایران در سال 2022 گروه B قهرمانی جهان با تیم ملی انگلیس، آمریکا و برنده بازی آف اروپا (ولز یا اسکاتلند – اوکراین) از م ام آبان 1401 به میدان می رود.

دکمه بازگشت به بالا