ورزش و تندرستی

آنها هوچی گری می کنند/سه برابر بیشتر از ما قرارداد بسته اند! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، یحیی گل محمدی پس از پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در نشست خبری اظهار داشت که حاضر به گفتگو با دوربین های تلویزیونی نیست و فقط به مطبوعات پاسخ داد: “ما یک بازی بسیار حساس را بردیم.” هر مسابقه تا پایان فصل یک فینال است و ما به همه مسابقات به عنوان فینال نگاه می کنیم و در چنین مسابقاتی فقط باید برنده شویم که خوشبختانه امروز به آن دست یافتیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: ما در نیمه اول بازی تهاجمی زیبایی را به نمایش گذاشتیم. ما توانستیم بیش از دو گل به ثمر برسانیم زیرا کنترل کاملی داشتیم. شرم آور بود که آنها طرفدار نبودند.

وی تأکید کرد: در نیمه دوم فکر می کنم به دلیل فشار آلومینیوم کمی عقب نشینی کرده ایم. طبیعتاً فشار بیشتری می آورند. در این نیمه هم می توانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم. به ثمر رساندن این گل سخت بود ، اما ما توانستیم بازی را کنترل کنیم و برنده شویم. ما این موفقیت را به هواداران خود که با ما نیستند تقدیم می کنیم.

گلاس محمدی درباره ادامه بازی های پرسپولیس تصریح کرد: امیدوارم در سه مسابقه باقیمانده به 9 امتیاز برسیم و در پایان فصل نتیجه خوبی کسب کنیم. در نهایت امیدوارم که بتوانم قهرمانی را معرفی کنم.

وی درباره دربی پایتخت با استقلال در جام حذفی تأکید کرد: این بازی همیشه حساس است و برای هواداران هر دو تیم مهم است. امیدوارم از استرس و هیجان بازی خوبی بین دو تیم ببینم. ما در حال حاضر بر بهبودی تمرکز کرده ایم و فکر می کنم این بازی خوبی خواهد بود.

سرمربی سرخپوشان در مورد اعتراض به هوچیگاری گفت: هوچیگاری فقط یک اعتراض نیست بلکه سخنان مدیرعامل حریف است که هر روز دو بار مصاحبه می کند. به گفته وی ، او می خواهد بدون احترام به پرسپولیس ، موقعیت از دست رفته خود را بازیابد.

وی با سخنان تند ادامه داد: دو یا سه هفته قبل از دربی ، آنها می خواهند هنگام صحبت در مورد قاضی دربی سر و صدا كنند. وضع مالی آنها بسیار خوب بود. آنها 98 میلیارد تومان از کارگزار خود و 50 ، 60 میلیارد از افراد ثروتمندی که در هیئت مدیره هستند دریافت کردند. فقط 160 میلیارد گرفته شد. این تیم بیشترین هزینه را پرداخت کرد اما بیشترین فشار را پرسپولیس وارد می کند و آنها سقف ما را تعیین می کنند. لطفا قرارداد دو تیم را منتشر کنید.

یحیی در مکالمات بی سابقه دریافت های بازیکنان استقلال را فاش کرد و گفت: چرا صحبتی درباره اعلام قرارداد نیست؟ آیا می دانید چرا هنگام انتشار ، همه آنها عقب نشینی می کنند؟ دلیل آن این است که آنها سه برابر ما قرارداد امضا کرده اند ، اما هرگز منتشر نمی کنند. مطمئن باش. این یک هات کیپ است. آنها در مورد ما صحبت می کنند زیرا هوادارانشان تحت فشار قرار می گیرند. تمام تمرکز به جای تمرکز روی خودمان ، روی تیم ما است که متأسفانه مقابل تیم رقیب افتاده است. این هاتچی است که ما در مورد آن صحبت می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا