ورزش و تندرستی

دلیل شکست استقلال برابر الدحیل از نگاه مجیدی/وعده برطرف کردن مشکل – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم فوتبال استقلال امروز چهارشنبه در سومین بازی گروهی گروه لیگ قهرمانان آسیا در گروه سوم از ساعت 22:15 در ورزشگاه عبدالله در پادشاه جده به مصاف این تیم می رود. الدحیل قطر از بین رفته و این دیدار با پیروزی 4-3 کاتارها پایان می یابد.

ارسلان مطهری (4) ، شیخ دیابت (34) و فرشید اسماعیلی (74) برای استقلال گل زدند. «اولونگا (10 ، 27 و 85) و عبدالله الاحرق (43) برای الدحیل دارای رتبه.

فرهاد مجیدی پس از قرعه کشی تیمش در یک کنفرانس مطبوعاتی الدحیل وی گفت: به هر دو تیم می گویم خسته نباشید. به تیم الدحیل تبریک می گویم. از بازیکنانم به خاطر تلاش و بازی خوبشان متشکرم. در هر دو نیمه تقریباً از رقبا پیشی گرفتیم. در نیمه دوم فکر می کنم آنها فقط یک موقعیت داشتند و توپ را به گل تبدیل کردند.

وی افزود: “باز هم ، من به بازیکنانم می گویم خسته نباشید ، اما در خط دفاعی اشتباهات فردی زیادی داشتیم. اما قطعاً این مشکلات را برطرف خواهیم کرد. خوشبختانه ، ما می توانیم در عرض سه روز الدحیل اجازه بدید ببینم.

سرمربی استقلال افزود: تیم الدحیلتیمی وجود دارد که در سازماندهی بسیار خوب بازی می کند. این مسئله هم در دفاع و هم در حمله رخ می دهد و این واقعاً یک دلیل دارد اثر مربی خوب آنها.

فرهاد مجیدی در ادامه تأکید کرد: ما می خواستیم یک بازی تهاجمی انجام دهیم. به آنها نشان دادیم ما بهتریم و اگر نتیجه را تشخیص دادیم به دلیل اشتباهات بود شخصی بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال سرانجام گفت: برای من مهم است که بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و با قلب بازی کردند. مطمئن باشید که سه روز دیگر برای نتیجه بهتر برابر است الدحیل ما درآمد داریم

دکمه بازگشت به بالا