ورزش و تندرستی

خطر بزرگی که استقلال راتهدید می‌کند/سایپا شمشیر دو لبه آبی‌ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، بازنده های مجیدی که در آخرین مسابقه قبل از بسته شدن لیگ توسط گل گهر باخته بودند نیز در ابتدای مسابقات فولاد باختند و در 2 مسابقه گذشته 6 امتیاز از دست دادند. راستی

پس از نتایج شب اول هفته بیست و دومین دوره رقابت ها ، بلوزها اکنون با 36 امتیاز از پرسپولیس ، شهرخرو ، سپاهان و تراکتور ، در جایگاه پنجم قرار دارند ، در حالی که فولاد و صنعت نفت نیز در یک مکان هستند. نتایج در رده های ششم و هفتم قرار دارد.

آبی ها که قادر به سقوط دو پله در جدول هستند ، در صورت کسب تمام امتیازات بازی ، امشب در هفته های آینده به ششم و هفتم سقوط خواهند کرد. با این وجود ، پیروزی در بازی امشب برای یک تیم می تواند حداقل یک سوم یا حتی دوم جدول را کسب کند.

دانش آموزان مجیدی که اوقات خوبی را پشت سر می گذارند و امشب در سایپا با غیبت زیاد روبرو می شوند ، امشب باید برنده شوند تا از موقعیتی جلوگیری کنند تا شانس خود را برای کسب سهمیه آسیا در این رقابت شدید افزایش دهند.

در حال حاضر اختلاف تیم های دوم و هفتم تنها 2 امتیاز است و بلوز با 36 امتیاز در یک مسیر رقابتی پیش می رود تا عنوان دونده و سهمیه آسیا را بدست آورد.

دکمه بازگشت به بالا