ورزش و تندرستی

بازی سرنوشت ساز خیبر در تهران/ ۳ تیم در انتظار لغزش صدرنشین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، پس از پایان هفته پنجم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال امروز 9 دیدار برگزار می شود که ملوان در تهران، رایکا میزبان پارس جنوبی جم، بادران – مس بابک و سایپا و خیبر – است. در همدان با شهرداری، ماشین سازی میزبان قشقایی، توربین ویستا میزبان آرمان گهر، استقلال ملاثانی و خوزستان میزبان دربی آبی خوزستان، خوشه طلایی ساوه میزبان مس کرمان و شاهین با شهرداری آستارا مسابقه خواهند داد. بوشر.

شاید مهمترین بازی این هفته تهران بین سایپا و خیبر خرم آباد باشد. خیبر برای حفظ برتری محکوم به برد است و سایپایی ها برای نزدیک شدن به صدر جدول به امتیازات این بازی خانگی نیاز مبرم دارند.

خیبر خرم آباد با هدایت محسن عاشوری که در 4 بازی اخیر 10 امتیازی شده است، امتیاز خوبی دارد و با شایستگی در صدر جدول قرار دارد و باید از این بازی نهایت استفاده را ببرد. با اظهار نظر در مورد بازی های دیگر به رهبری خود ادامه دهید.

برخلاف تصور، سایپا در این فصل لیگ دسته اول عملکرد خوبی نداشت و به همین دلیل تمایلی به ادامه این روند ندارد.

قشقایی شیراز با صعود به قله خیبر با 9 امتیاز به همراه 2 تیم شهرداری همدان و ملوانا انزلی منتظر 8 امتیازی شدن لغزش خیبر برای برتری است.

قشقایی که در هفته پنجم با مهدی رجب زاده گل های خوبی می زند، میهمان قعر جدول ماشین سازی است و کاکوهای شیراز به شدت منتظر کسب امتیاز کامل این بازی هستند. این خودروساز هفته گذشته نیز اولین امتیاز خود را در این مسابقات به دست آورد و آنها نیز امیدوارند در صورت پیروی از این مسابقات، انتهای جدول را نیز از بین ببرند.

شهرداری همدان با 8 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد که می توان آن را پدیده این دوره از رقابت ها دانست. این تیم خوش ساختار همدانی که هنوز دروازه اش باز نشده، در این فصل میزبان تیم خوب دیگری به نام رایکا بابل است.

در حالی که میزبان همدانی با هدایت رضا طلایی منشو در این بازی برای صعود به بالای جدول به امتیازات خانگی نیاز دارد، رایکا به همدان با هدایت پیروز قربانی نمی رود و به بالای جدول صعود می کند. در این بازی از آن استفاده می کنند.

نه تیم شهرداری و نه تیم رایکا در این فصل شکست نخورده اند و در صورت پیروزی یک تیم، تیم رقیب اولین باخت فصل خود را متحمل خواهد شد.

ملوان در این فصل نیز یکی از مدعیان لیگ برتر است. شاگردان مازیارو زارع امروز به مصاف یکی از پایین‌ترین تیم‌های جدول به نام پارس جنوبی جم می‌روند و حداقل روی کاغذ به نظر می‌رسد که ملوانا شانس زیادی برای کسب تمامی امتیازات این بازی دارد.

بادران، استقلال خوزستان، شاهین شهرداری بوشهر، پارس جنوبی جم و ماشین سازی تبریز 5 تیم با 2 و 1 امتیاز انتهای جدول هستند و روز خوبی را در لیگ اول سپری نمی کنند. بادران امروز میزبان مس بابک است، استقلال خوزستان باید با استقلال ملاثانی، شاهین بوشهر در شهرداری آستارا در خانه خود، ملوان در پارس جنوبی انزلی میزبان ملوان و ماشین سازی در تبریز با تیم قشقایی دیدار خواهند کرد. دیدارهای این 5 تیم نیز در تعیین معادلات انتهای جدول بسیار مهم است.

برنامه هفته پنجم رقابت های لیگ دسته یک به شرح زیر است:

جمعه 12 نوامبر

ملوان – پارس جنوبی جم

بادران مس شهر بابک است

سایپا – خیبر خرم آباد

شهرداری همدان رایکا بابل است

ماشین سازی تبریز – قشقایی شیراز

آرمان گهر – توربین ویستا

استقلال ملاثانی – استقلال خوزستان

خوشه طلایی ساوه – مس کرمان.

شاهین بوشهر – شهرداری آستارا

تمامی مسابقات امروز از ساعت 14:30 آغاز می شود.

دکمه بازگشت به بالا