ورزش و تندرستی

مهدی‌پور: گلی که به ثمر رساندم حاصل زحمات همه بازیکنان بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی مهدی پور پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی تاثیرگذار و فیزیکی مقابل فولاد انجام دادیم و توانستیم سه امتیاز مهم را به دست آوریم.

وی ادامه داد: فولاد نیز مقابل ما عملکرد بسیار خوبی داشت. این تیم یکی از تیم های خوب لیگ امسال است و سعی کرد مقابل ما پیروز شود اما مهم این بود که در پایان بازی توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

مهدی پوراس درباره گل زیبایی که به ثمر رساند گفت: خوشحالم که توانستم استقلال را مجبور به برد کنم و مقابل حریف 3 امتیازی بگیرم. این گل حاصل تمام تلاش تیم بود و همه بازیکنان در این گل نقش بسزایی داشتند.

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که مشکل مالی دارید یا خیر؟ وی افزود: لیدرهای استقلال در حال رفع مشکل هستند. من هفته گذشته در مورد آن صحبت کردم و فکر نمی کنم دیگر نیازی به صحبت در مورد آن داشته باشم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید در پایان فصل می‌توانید قهرمان شوید؟ وی ادامه داد: تا پایان امسال راه زیادی باقی مانده است. بازی سختی در پیش داریم و اگر فکر می کردیم از این به بعد قهرمان می شویم اشتباه بزرگی مرتکب می شدیم. روز سختی در پیش داریم اما با اتحاد و یکپارچگی تیم سعی می کنیم بازی بعدی را با پیروزی به پایان برسانیم.

مهدی پور در پایان خاطرنشان کرد: این برد قاطع را به هواداران تبریک می گویم اما باید برد مقابل فولاد را فراموش کنیم و برای دیدار بعدی آماده شویم تا بتوانیم در آن مسابقه هم پیروز شویم.

دکمه بازگشت به بالا