ورزش و تندرستی

اسیر تجربه پرسپولیس شدیم / هواداران صبور باشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، عبدالله ویسی در پایان این دیدار جمعه شب پس از شکست تیمش در خانه مقابل پرسپولیس تهران در نشست خبری گفت: به نظر من بازی خوبی بود و همه کسانی که بازی را دیدند. این بازی به ویژه در نیمه دوم هر دو گل داشت و خوب بود اما سهم گل های پرسپولیس بیشتر بود.

وی افزود: پرسپولیس در این بازی از دو ضربه ایستگاهی بسیار عالی استفاده کرد و ما به تمرینات روی این موضوع و این مسابقه خیلی توجه داشتیم، من را خیلی جدی می گیرم. هرچند می دانستیم وقتی از پرسپولیس گل بگیری جبرانش سخت می شود. البته بعد از گل مبا از روی پنالتی 11 متری که برد 2 بر یک پرسپولیس بود توانستیم به بازی برگردیم اما پرسپولیس ما را برد. وقتی گل سوم پرسپولیس را گرفتیم، شانس جبران از دست رفت.

ویسی با بیان اینکه امیدواریم تیم فولاد آینده خوبی در لیگ برتر داشته باشد ، گفت: ما باید بتوانیم در آینده مسابقه ای را انجام دهیم و پیروز شویم. من به مردم پرسپولیس تبریک می گویم و از هواداران فولاد عذرخواهی می کنم و امیدوارم در آینده این کار را انجام دهیم.

سرمربی فولاد خوزستان همچنین با بیان اینکه فولاد این بازی کیفیت لازم را ندارد گفت: کیفیت بازی ما مشخص بود که تیم ما رو به جلو حرکت می کند. ما حتی پرسپولیس را برای چند دقیقه تحت فشار قرار دادیم چون آنها از مسابقات آسیایی برگشتند و آسیب دیدند ، بنابراین توانستیم از این موقعیت حداکثر استفاده را ببریم.

ویسی افزود: با همه این شرایط تجربه پرسپولیس برای ما خیلی زیاد است، اما از دست دادن همه چیز برای شکست در هفته اول لیگ برتر بیهوده است، زیرا آینده این تیم بسیار درخشان است، اما هواداران ما باید. صبور باشید. ”ما سعی می کنیم با برنده شدن در سفر هفته آینده آن را جبران کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان گفت تعدادی در ورزشگاه حضور داشتند که پس از دریافت هر سه گل اعتراض ضعیفی به عملکرد این تیم داشتند و حتی به کادر فنی قبلی اشاره کردند: “این موضوع تیم را به حاشیه می برد.” همه تیم های جهان برنده و باخت هستند. اما وقتی تیمی می بازد، حق اعتراض دارد و خواه از تکنسین های قبلی نام ببرد یا نه. مهمتر از همه ، ما زنده هستیم و به کار خود ادامه می دهیم.

به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم فوتبال فولاد خوزستان اولین جمعه از فصل جاری لیگ برتر را امروز جمعه از ساعت 18 برگزار می کند. پرسپولیس را پذیرفت و این دیدار با برتری سه بر یک پرسپولیس همراه شد. در پرسپولیس رضا اسدی (61)، حامد پاکدلیس (72) و عیسی آل کثیر (84) گلزنی کردند و فولادویی 77 گل به ثمر رساند.

دکمه بازگشت به بالا