ورزش و تندرستی

تساوی پرسپولیس و مس کرمان در دیدار تدارکاتی پر برخورد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، دیدار دوستانه پرسپولیس و مس کرمان از ساعت 19:00 ساعت 16:30 برگزار شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

– یحیی گل محمدی قبل از شروع بازی با کادر فنی تیم “کرمانی” دیدار کرد و دقایقی با آنها به گفت و گو پرداخت.

– ترکیب پرسپولیس در ابتدای بازی: علیرضا بیرانوند، جورج دراز کشیدنمرتضی پورعلیگنجی، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، محمد عمری، محمدمهدی احمدی، سعید صادقی و چارزود تامیروف بود.

ترکیب اصلی ما کرمان: آرمان شهدادنژاد، میلاد خدایی، حسن مرادی فر، امیرحسین عسگری، جلال عبدی، محمد صبوری، حسین پورامینی، علیرضا قدری، میثم آقایی، سامان تورانیان، مهرداد. اوه شکل گرفت

– در دقیقه 10 حمله دانیال اسماعیلی فر از سمت راست به کرنر منجر شد. مرکز سعید صادقی به این گوشه ضربه می زند تامیروف با یک حاشیه کوچک همراه بود که از بالای ویکت پایین آمد.

– در دقیقه 20 ما بازیکنان با ضربه مهرداد ضد حمله کردیم اوه اتفاقا این توپ از بالای دروازه خارج شد. امید در 30 دقیقه دوم بازی عظمت سیامک نعمتی به جای محمد عمری و محمد مهدی احمدی وارد زمین شد.

– شوت راه امید در دقیقه 35 عظمت او از تفاضل گل بیرون آمد.

– با بازی یاران مس کرمان شرکت می کند در ادامه اشتباهات متعدد بازیکنان پرسپولیس با کارت زرد برای بازیکنان تیم میهمان همراه شد. در یکی از صحنه های خطای پرسپولیس، سعید صادقی به دلیل اعتراض به داور مسابقه اخراج شد. بعداً با ترکیب دو تیم، پرسپولیس دوباره با 11 بازیکن به میدان رفت.

– امید در دقیقه 42 اخراج شد عظمت ضربه ایستگاهی برگشت داده شد و ضربه سروش رفیعی با فاصله کم وارد محوطه جریمه شد.

– دقیقه 50 ضد حمله مسی در محوطه جریمه پرسپولیس خطرناک شد و داور مسابقه جداله پورعلیگنجی و مهاجم مسی را پنالتی اعلام کرد. پنالتی تیم ما به گل تبدیل شد و نتیجه یک بر صفر شد.

– اخراج دقیقه 55 عظمت پس از یک کرنر باز هم به سروش رفیعی رسید، این بار ضربه فنی این بازیکن با اختلاف کم. مرداد رفت

– در ابتدای دقیقه 30 ترکیب پرسپولیس کاملا تغییر کرد و علاوه بر بیرانوند بازیکنان زیر در زمین حاضر شدند: فرشاد فرجی، ابوالفضل سلیمانی، سیامک نعمتی، محمدمهدی احمدی، علی جودکی، علیرضا رضازاده، امید. . عظمتامید فهمی، علیرضا خدادادی و محمد عمری.

– در حال حاضر پرسپولیس همچنان هجومی داشت و مس کرمان با همه بازیکنان دفاع می کرد.

– در دقیقه 64 عمر با یک حرکت انفرادی دو نفر را شکست داد و با شوت زمینی به آستانه نزدیک شد تا دروازه حریف باز شود. شلیک کردن پس از برخورد با دفاع حریف به کرنر رفت.

– سه دقیقه بعد امید فهمی بازیکن پرسپولیس در بیرون از محوطه جریمه توپ را دریافت کرد و ضربه او به بیرون رفت.

– دقیقه 85 سیاماکاس نعمتی بیرون محوطه جریمه با خطا مواجه شد. امید عظمت او از ضربه ایستگاهی عقب افتاد و با یک ضربه فنی زیبا گل تساوی را به ثمر رساند.

– پرسپولیس امروز بدون 6 بازیکن خود به دلیل مصدومیت به مصاف مس کرمان رفت. کمال سغدانیا، مهدی ترابی، حامد پاکدل، مهدی عبدی، وحدت هانانوف و وحید امیری در این بازی برای پرسپولیس حضور نداشت.

– احمد گوهری، مهدی نجات و امیرمحمد امیری در ابتدای 30 دقیقه پایانی به میدان رفتند.

– پرسپولیس در این نیمه تیم کاملا جوانی بود که در تلاش برای گلزنی بود و موقعیت های خوبی هم داشت که از آنها استفاده نکرد.

– قضاوت این دیدار بر عهده امیر عرباقی بود.

این دیدار با تساوی یک بر یک تیم های پرسپولیس و مس کرمان به پایان رسید.

دکمه بازگشت به بالا