ورزش و تندرستی

مصاف با مس تجربه بزرگی بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محرم نویدکیا پس از بازی با مس رفسنجان در یک کنفرانس خبری گفت: امروز وقتی به عنوان سرمربی سپاهان حرکت کردم یکی از سخت ترین بازی های زمان خود را تجربه کردم. فکر می کنم ما خیلی خوب آنالیز کردیم و بازیکنان این تیم نکات تاکتیکی را به خوبی در زمین اجرا کردند. بعد از تغییرات کمی گیج شدیم و 20 دقیقه آخر بازی بهتر بازی کردیم و گل زدیم.

وی افزود: شرایط گسترش مس بسیار خوب بود و بازیکنان این تیم سعی کردند بیشتر از ما بدوند و در نبردهای یک به یک شرکت کنند و خیلی خوب بازی کنند. این بازی برای ما یک تجربه عالی بود و این فوتبال تا آخرین لحظه بازی ادامه دارد و حتی اگر یک قدم به عقب برگردیم ، آنچه امروز اتفاق افتاد می تواند برای ما اتفاق بیفتد و حتی ممکن است بازی را از دست بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: حتی بعد از گل دوم ما “مس 10” شخصی در 2 دقیقه او 2 موقعیت بسیار خوب بدست آورد و برای تیم ما خیلی ایده آل نیست. از طرف دیگر ، این بازی بازی خوبی بود زیرا بازیکنان فکر نمی کنند که اگر روزی آراکه به آلومینیوم 6 گل زد ، ما به راحتی می توانستیم به هر تیم اصفهانی یک گل بزنیم زیرا اینطور نبود. بازی مس برای من و قطعاً برای بازیکنان یک تجربه عالی بوده است و ما باید بدانیم که هر تیم قابل احترامی است و می تواند به خوبی ساختار خود را تا آخرین لحظه حفظ کند ، که می تواند برای همه تیم ها و ما خطرناک باشد.

نویدکیا درباره مهدی کیانی که پس از جدایی از سپاهان به مس رفسنجان پیوست ، گفت: مهدی بازیکن تیم حریف است و نباید زیاد درباره او صحبت کنم. مهدی در 2 سال اخیر یکی از بهترین بازیکنان سپاهان بوده است. من در مورد جدایی او صحبت کردم. اختلاف سلیقه ای کمی وجود داشت و او تیم را ترک کرد. برای او آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم بتواند همانطور که به سپاهان کمک کرد نیز به مسو کمک کند. همانطور که امروز کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: امروز حمایت از هواداران بسیار بیشتر از قبل بود و حدود یک ساعت و 5 دقیقه در مسیر 25 دقیقه ای بودیم و ایستگاه های طولانی اتوبوس باعث تهوع دو بازیکن شد. ” فکر می کنم این همراهی کمی بیش از حد باشد. من نمی توانم به هواداران بگویم که نیایند ، اما تیم نباید با تنشی که بازیکنان می خواهند برای تغییر عجله کنند و برای گرم شدن به زمین بپیوندند به ورزشگاه بیایند. استرس بیش از حد را تحمل می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا