عمومی

مصاف با ذوب آهن خطرناک است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محرم نویدکیا در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن گفت: من سالها تجربه بازی در دربی اصفهان را داشتم ، در واقع این مسابقه همیشه یکی از جذاب ترین این یک دربی ایرانی است که همیشه مورد توجه و علاقه هواداران بوده است.

وی افزود: فردا یک بازی چالش برانگیز است زیرا ما برای موقعیت بالای خود می جنگیم و ذوب آهن برای بهبود شرایط خود به انتهای جدول منتقل می شود ، بنابراین رقابت شدید است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: اگر بخواهم منطقی صحبت کنم ، ذوب آهن نه از نظر شخصیتی و نه از نظر فوتبال شایسته این پست نیست ، زیرا ما هر هفته بازی ها را آنالیز می کنیم. ذوب آهن بازی بسیار خوبی انجام می دهد.

وی افزود: متأسفانه ذوب آهن نتایجی را که باید تاکنون در لیگ داشته باشد به دست نیاورده است اما از نظر فوتبالی فوتبال خوبی ارائه می دهد و فردا واقعاً می تواند برای ما بسیار مشکل ساز باشد اما فکر می کنم هیچ تیمی سود نخواهد برد به همان اندازه.”

نویدکیا افزود: این بازی برای هر دو تیم بسیار چالش برانگیز و بالقوه خطرناک است و در نتیجه ممکن است یکی از دو تیم رویاهای خود را از دست بدهد ، بنابراین هر دو تیم باید هوشمندانه و منطقی بازی کنند و برای رسیدن به اهداف خود تلاش کنند.

وی خطاب به هواداران تأکید کرد: من مایلم نیم ساعت قبل از بازی اتوبوس را جابجا کنم و امیدوارم آنها همکاری کنند و اگر این اتفاق نیفتد واقعاً مقصر هواداران است و امیدوارم سربازان واقعی آن را تماشا کنند “

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد بازیکنان مصدوم و محروم این تیم با ذوب آهن روبرو شده است: سپاهان برای بازی پیش رو بازیکن مصدوم و محروم ندارد و ما مشکل خاصی نداریم.

دکمه بازگشت به بالا