ورزش و تندرستی

مهدوی‌کیا: تاوان جوان بودن تیم را دادیم/می‌خواهیم به المپیک برویم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم فوتبال امید ایران که با تساوی مقابل ازبکستان و دو امتیاز با شکست ترکمنستان و تساوی مقابل قطر به تساوی دست یافته بود، از صعود به دور بعدی مسابقات قهرمانی آسیا بازماند و زودهنگام سقوط کرد.

مهدی مهدوی کیا پس از دیدار مقابل ازبکستان و حذف تیم فوتبال امید گفت: با تیمی جوان به این مسابقات آمده ایم و فکر می کنم تاوان خروج از مسابقات را دادیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران با تاکید بر اینکه هدف ما راهیابی به المپیک است، خاطرنشان کرد: به همین دلیل با تیم جوان ازبکستان آمدیم تا تجربه کسب کنیم و دو سال بعد با همین بازیکنان به المپیک برویم. تیم ما دو سال از تیم های دیگر جوان تر بود.

مهدوی کیا در خصوص کیفیت بازی با ازبکستان گفت: مقابل این تیم فوتبال خوب بازی کردیم و فقط نتیجه خوبی نگرفتیم. در هر سه مسابقه برتر از رقبا بودیم.

سرمربی تیم فوتبال امید ادامه داد: دو مشکل بزرگ داریم که یکی از آنها گل نزدن به تیممان است. یکی دیگر از مشکلات جسمانی بازیکنان ماست. خیلی از آنها در لیگ ایران بازی نمی کنند و فیکس نیستند. وقتی شرایط بازی حساس می شود بدن بازیکنان باید بتواند برای شرایط مسابقه آماده شود. در هر صورت مسابقات را به ترکمنستان باختیم.

دکمه بازگشت به بالا