ورزش و تندرستی

عدم نیاز سپاهان به بازیکن جدید/ به آمار امتیاز نمی‌دهند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محرم نویدکیا جمعه شب در نشست خبری پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان درباره وضعیت سپاهان در نیم فصل گفت: نیم فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و دلیلی وجود ندارد. برای توجیه آن ام نتیجه قابل مشاهده است.

وی افزود: در فصل انتقالات زمستانی سعی کردیم با جذب بازیکن و ریکاوری مشکلات را حل کنیم و همچنین به اختلاف با بازیکنان پایان دادیم زیرا باید تمرکز بیشتری داشته باشیم و فوتبال بهتری ارائه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: باید بازی های باخته را جبران کنیم به خصوص که این دیدارها کمی راحت تر است، زمانی برای باخت نداریم و باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

ما یک بازی معمولی را ارائه می دهیم

وی تاکید کرد: روز سختی در پیش داریم و تلاش می کنیم شرایط را بهتر کنیم، فردا بازی سختی را پیش روی نفت مسجد سلیمان داریم و می دانیم که ساختار دفاعی تیمی بسیار خوبی است.

نویدکیا درباره سبک دفاعی تیم نفت مسجد سلیمان توضیح داد: واقعیت این است که باید بازی همیشگی خود را معرفی کنیم، بازی های قبلی آنها را با پیکان تماشا کردیم و می دانیم که کار سختی در پیش داریم.

وی تاکید کرد: باید ایده های بهتری داشته باشیم و از فضاها استفاده کنیم، البته نفت مسجد سلیمان در یک روز شش بازیکن اضافه کرد، نمی دانیم شرایط آنها چگونه است و ساختار بازی آنها تغییر می کند یا خیر.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: در بازی تلاش می کنیم خیلی سریع خود را با شرایط وفق دهیم و اگر بتوانیم با چنین شرایطی کنار بیاییم موفق می شویم.

وی درباره خریدهای جدید از تیم سپاهان گفت: بازیکنان جدید را به خوبی می شناسیم. آنها در کنار تیم هستند و در صورت نیاز از آنها استفاده خواهیم کرد. همچنین محمدرضا حسینی و ولسیانی نه به خاطر محرومیت

نویدکیا با بیان اینکه جذب بازیکنان جدید به دلیل جدایی بازیکنان بوده است، افزود: برای هیچ پستی از جمله هافبک و مدافع نیازی به جذب بازیکن جدید نداریم.

حضور فابیو جانواریو در اصفهان گفت: با جانواریو ما دو سه سال است که بازی می کنیم و از دیدن او خوشحال شدیم، او دوست دارد با باشگاه های سپاهان ارتباط نزدیک داشته باشد، به نظر من یکی از بهترین بازیکنانی است که به لیگ ایران آمده است.

وی تاکید کرد: ما در بسیاری از پارامترها بهترین لیگ هستیم اما برای این پارامترها امتیاز نمی گیرند.

دکمه بازگشت به بالا