اقتصادی

کلیه محصولات گروه سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از سایپا، حسین کاظمی خیلی دور گفت: طبق برنامه کم اهمیت پس از تکمیل و افزایش ظرفیت تولید گروه خودروسازی سایپا، تمامی تولیدات این گروه خودرویی از شرایط قرعه کشی حذف شده است و متقاضیان پس از ابلاغ بخشنامه فروش می توانند به سایت https://saipa.iranecar مراجعه کنند. دات کام بدون شرکت در شرایط قرعه کشی جهت ثبت نام نام تکمیل ظرفیت .

وی افزود: پیرو دستور 8 ماده ای رئیس جمهور و اقدام بعدی این وزارتخانه سکوت به منظور حذف شرایط قرعه کشی محصولات، با تلاش کارکنان گروه خودروسازی سایپا طی 8 ماه گذشته و خوشبختانه با مجوز وزارت، برنامه افزایش ظرفیت تولید در دستور کار قرار گرفت. سکوتتمامی محصولات گروه خودروسازی سایپا از قرعه کشی حذف شدند.

کاظمی تاکید کرد: در سومین دوره تخصیص خودرو تنها خودروی ساینا از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو. اس در شرایط قرعه کشی بود که پس از افزایش ظرفیت تولید این خودرو کلیه تعهدات خودروی مذکور به خریداران واگذار شد لذا وزارت محترم سکوت بر این اساس مجوز فروش خودروی مذکور را بدون قرعه کشی صادر کرد.

وی افزود: افزایش ظرفیت تولید و عرضه گروه سایپا از بهمن ماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفت و در 8 ماه گذشته بیش از 340 هزار خودرو تجاری سازی و تحویل مشتریان شده است که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است. همان دوره.”

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: به کلیه شرکت کنندگانی که اقدام به خرید خودرو ساینا می کنند. اس دوره سوم که داشتن شرایط و ضوابط موجود است و برای تکمیل پرداخت و اطلاع از شرایط و ضوابط خرید از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد. لذا مشتریانی که با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه توزیع مطلع شده اند، محترم می باشند https://sale.iranecar.com مراحل ثبت نام را دنبال کنید.

دکمه بازگشت به بالا