اقتصادی

آغاز نخستین پیش‌ثبت‌نام فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو و سایپا از ۴ خرداد+اسامی خودروها

اولین پیش ثبت نام پرفروش نامهای ایران ، خودرو و سایپا با ضوابط جدید فروش خودرو از فردا ، یکشنبه 25 ژوئن آغاز می شود.

به گزارش ترندونی ، پس از جلسه کمیته خودرو در روز جمعه تصمیم گرفته شد عید سعید فطر 25000 نوع مختلف خودرو را در همه زمانها به فروش می رسانداولین فروش فوق العاده محصولات گروه صنعتی ایران خودرو طی یک هفته از چهارشنبه 27 ژوئن آغاز می شود.

پیش ثبت نام از فردا (یکشنبه) آغاز می شود. متقاضیان قبل از چهارشنبه (7 ژوئن) قبل از دسترسی به وب سایت فروش ایران خودرو www.esale.ikco.ir باید قبل از ورود به وب سایت فروش ایران خودرو. در پایان مهلت یک هفته ای و ثبت نام متقاضیان ، ثبت نام کنندگان نهایی از طریق مکانیزم قرعه کشی با مشارکت دستگاه های نظارتی مشخص می شوند.

خودروساز دیگری (سایپا) پیش ثبت نام محصولات خود را از روز یکشنبه (4 ژوئن) آغاز خواهد کرد. بر این اساس ، مشتریان ظرف 10 روز آینده امکان ثبت نام را دارند. 72 ساعت پس از پایان ثبت نام ، قرعه کشی برگزار می شود و اسامی برگزیدگان از طریق پیام کوتاه به شماره موبایل آنها ارسال می شود. مشتریان منتخب باید در مدت 48 ساعت در وب سایت فروش آنلاین ایران ، خودرو و سایپا پرداخت کنند. این خودرو ظرف سه ماه از تاریخ ساخت تحویل داده می شود.

به گفته عباس قاسمی ، معاون مهندسی و سیستم گروه گروه خودروسازی سایپا ، همه در جمع آوری و توزیع اتومبیل در این پروژه جدید ، فرصت های برابر دارند. بنابراین ، هیچ تفاوتی بین شخصی که در روز اول ثبت نام می کند و یک نفر آخر که روز گذشته ثبت نام می کند وجود ندارد و هر کس با قرعه کشی یکسان است.

مدت ثبت نام گروه خودروسازی سایپا 10 روز قبل از قرعه کشی است ، سه روز اول پس از ثبت نام فقط احراز هویت است و پس از هفت روز واریز 50٪ از قیمت مصوب خودرو خواهد بود اما در طی هفت روز دوم نیز احراز هویت و واریز می شود. به محض دریافت پیامک ، متقاضیان خرید خودرو باید 50 درصد از مبلغ مورد نظر خودرو را طی یک هفته به حساب شرکت پرداخت کنند. براساس این طرح ، متقاضیان ثبت نام خودرو به طور خاص به وب سایت رسمی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس www.saipacorp.com مراجعه می کنند و با وارد کردن تمام اطلاعات و طی مراحل قبل از ثبت نام ، نام کاربری و رمز ورود خود را وارد سیستم می کنند.

به مناسبت عید سعید فطر ، یک برنامه فروش فوق العاده برای چهار محصول گروه ایران خودرو و هفت محصول گروه خودروسازی سایپا اجرا می شود. محصولاتی که ایران خودرو قصد دارد از قبل برای ثبت نام در فروش فردا اقدام به ثبت نام کند شامل 405 slx ، رانا ، 206 نوع 2 و پارس تو5 می شود. در این دوره فروش فوق العاده ، سایپا همچنین وانت های تیبا ، تیبا 2 ، ساینا ، 151 وانت ، بنزین نیسان ، دوگانه نیسان و زامیاد (Rich) را ارزیابی کرد.

با توجه به ضوابط ثبت نام شده ثبت شده و به منظور ممانعت از واسطه ها و شرکت های سودآور در روند فروش ، محدودیت هایی از جمله اختصاص خودرو به هر شماره ملی ، عدم خرید خودرو از ایران در خودرو و سایپو حداقل برای 18 سال و ارائه گواهینامه رانندگی درج شده است.

از طرف دیگر ، برای حذف کارگزاران از روند فروش ، سود مشارکت مشترک پرداخت نمی شود و اگر مشتری سه ماه پس از تحویل به نمایندگی بازگردد ، ضمانت خودرو باطل است. تهیه سند خودرو به مدت یک سال یکی از تأییدهای فوق العاده فروش است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا