ورزش و تندرستی

نامه فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون آسیا درباره پخش لیگ قهرمانان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، کنفدراسیون فوتبال آسیا و آژانس کنفدراسیون تجارت نامه ای را به فدراسیون فوتبال مربوطه و سازمان صدا و سیما ارسال کردند و اعلام کردند که این توافق به دلیل تحریم های بین المللی به طور یک جانبه فسخ شده است. پخش کننده تلویزیونی تجاری کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با رادیو آزادی از ارائه سیگنال پخش مستقیم برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا معاف است.

بر این اساس ، دبیرکل فدراسیون فوتبال به دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا نامه نوشت که فدراسیون فوتبال بر رعایت همه قوانین و مقررات در همه رویدادهای بین المللی ، حتی در صورت شیوع ویروس کرونا تأکید کرد. بستر لازم برای پخش مستقیم این مسابقه از رادیو و تلویزیون جمهوری اسلامی ایران ، تا مانعی ایجاد نشود و میلیون ها هوادار و تماشاگر علاقه مند به فوتبال در ایران بتوانند بدون استرس و بدون نیاز به شبکه های جایگزین این مسابقه را از تلویزیون کشورمان مشاهده کنند.

واضح است که صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز آماده است تا مطابق توافقنامه های قانونی خود با آژانس تجاری کنفدراسیون در بحث در مورد پخش لیگ قهرمانان همکاری کند.

دکمه بازگشت به بالا