ورزش و تندرستی

ابهام در مورد تمدید قرارداد ستاره سرخ پوشان

به گزارش خبرگزاری ترندونی; قرارداد صلاح با لیورپول در ژوئن 2023 به پایان می رسد اما مذاکرات برای تمدید قرارداد هنوز کامل نشده است.
پیش از این مذاکرات دو طرف برای امضای قرارداد جدید به بن بست خورد زیرا لیورپول تمایلی به قبول شرایط مالی این بازیکن نداشت، اما چند روز پیش بسیاری از منابع خبری اعلام کردند که صلاح از ادعای خود چشم پوشی کرده است. و در آستانه توافق بود.. رهبران لیورپول مستقر هستند.
ستاره مصری اسکای اسپورت در پاسخ به سوالی درباره شرایط قرارداد گفت: «خبر زیادی وجود ندارد، اما صادقانه می‌توانم بگویم مسائل زیادی وجود دارد که مردم چیزی در مورد آنها نمی‌دانند. – این تنها چیزی است که می توانم بگویم.

او با اشاره به بازی مهم با لیورپول افزود: نمی توانم خودخواه باشم و در مورد شرایطم صحبت کنم. ما در مهمترین زمان برای تیم هستیم، بنابراین باید در مورد تیم صحبت کنم، روی بازی آینده با تیم تمرکز کنم که مهمترین چیز است. امیدوارم همه ما خوشبین تر باشیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.”
صلاح در پاسخ به این سوال که آیا مطمئن است که با لیورپول قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد، گفت: “نمی توانم بگویم بله و نه می توانم بگویم، اما بیش از یک بار در مورد درخواستم صحبت کرده ام. با این حال باز هم می گویم که نمی توانم وارد سمت قراردادی خود شوم زیرا موضوع بسیار حساسی است. این تیم باید برنده شود و من نمی توانم فقط در مورد قراردادم در صدر اخبار باشم. من فقط روی این تیم تمرکز می کنم و تمام.»

بیشتر بخوانید:

دکمه بازگشت به بالا