استان ها

فراجا و سپاه دو نیروی مقتدر و برخاسته از بطن جامعه هستند

به گزارش ترندونی از مازندران، سردار سیاوش مسلمی در دیدار با فرمانده انتظامی مازندران، استمرار و تعمیق روابط سپاه و فرجا را زمینه ساز موفقیت آمیز ماموریت های مشترک دانست و افزود: با توجه به آسیب های اجتماعی برای جامعه، وجود دارد. نیاز به تعامل سازنده بین این دو نهاد انقلابی، پرداختن به مسائل اجتماعی و ناهنجاری های اخلاقی بیش از پیش است.

وی افزود: نیروهای مسلح هدفی جز اعتلای نظام اسلامی و آسایش و آرامش مردم را دنبال نکرده اند و برای تحقق این تعامل هدفمند و سازنده نیروهای انتظامی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند. و سپاه می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ناامنی مثمر ثمر باشد.» امنیت و آرامش را به مردم عطا کنید که این بزرگترین نعمت خداوند است.

فرمانده ارتش مازندران از فرج به عنوان نماد اقتدار و صلابت در نظام اسلامی یاد کرد و گفت: کارکنان فرج با انگیزه الهی و تلاش جهادی نقش بسزایی در تامین امنیت و آرامش دارند لذا شایسته است این عزیزان خدمتگزار باشند. باید تکریم شود.»

مسلمی آمادگی سپاه را برای اجرای طرح ها و مأموریت های مشترک پلیس و سپاه اعلام کرد و خاطرنشان کرد: سپاه از اقدامات و مأموریت های ویژه پلیس حمایت کامل خواهد کرد.

فرجه و سپاه دو نیروی قدرتمند از بطن جامعه هستند

سردار میرزایی در این دیدار فرماندهی انتظامی و سپاه را دو نیروی توانمند برآمده از دل مردم دانست و خاطرنشان کرد: این دو نیرو در راستای یک هدف مشترک که خدمت رسانی شایسته به مردم حکومتی است تلاش می کنند. دستورات مقام معظم رهبری

این افسر انتظامی افزود: امنیت بزرگترین نعمت خداوند است که نیاز اساسی جامعه در تمامی ابعاد فردی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است و ایجاد و توسعه آن در کنار تلاش پلیس مستلزم مشارکت همگان است.

فرمانده انتظامی استان مازندران بر تعامل سازنده نیروی انتظامی و سپاه تاکید کرد و تصریح کرد: هر چه هماهنگی نیروهای مسلح به ویژه سپاه، بسیج و نیروی انتظامی بیشتر باشد، همپوشانی بیشتر خواهد بود. در ماموریت های امنیتی شرکت کنید و مردم از امنیت بیشتری برخوردار شوند.

در پایان این دیدار فرماندهان راه های تقویت همکاری های مشترک را بررسی کردند.

46

دکمه بازگشت به بالا