حوادث و رویدادها

نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه است

ترندونی / سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مأموریت نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان به دلیل بزرگی بسیار گسترده است و از نظر تجهیزات و تدارکات نیاز به توجه ویژه دارد.

2 نوامبر احمدعلی موهبتی در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس سیستان و بلوچستان با حضور رئیس پلیس افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری احساس وحدت و همدلی یک ضرورت اجتناب ناپذیر در جهان اسلام است.

وی ادامه داد: امیدواریم همه مسلمانان و مسئولان اسلامی به وحدت و همدلی کشورهای اسلامی توجه کرده و این مهم را در اسرع وقت انجام دهند.

استانداران سیستان و بلوچستان اقدامات رئیس جمهور فرانسه در حمایت از انتشار توهین آمیز پیامبر اسلام (ص) را محکوم کرده و گفتند: آرمان خواهان دروغین نسبت به یک واقعه دروغین تاریخی به سرعت واکنش نشان می دهند اما نسبت به آسیب رساندن به قلب میلیاردها مسلمان بی تفاوت هستند. است.

موهبتی افزود: وجود سلاح غیرقانونی ، قاچاق مواد مخدر و وجود گروه های تروریستی و مخالفان رژیم در آن سوی مرزهای سیستان و بلوچستان ، نیروهای پلیس استان را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: ایجاد مرز شمالی-جنوبی در سیستان و بلوچستان یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و انتظار می رود فرمانده ناجا اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

استانداران سیستان و بلوچستان گفتند: امکانات مرزی به دلیل وسعت استان بسیار کم است بنابراین لازم است توجه ویژه ای به این مهم شود.

وی اظهار داشت: نیروهای پلیس سیستان و بلوچستان طی سالهای اخیر عملکرد خوبی در استان داشته و اقدامات بسیار خوبی را برای مقابله با قاچاق کالا و سوخت انجام داده اند.

موهبتی گفت: ما به خاطر خون پاک شهدا ، امنیت و آرامش کشور را مدیون هستیم و ما مسئولان باید طوری رفتار کنیم که مدیون شهدا و خانواده هایشان نباشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی برخورد تندی با مردم و مجرمان دارد و انتظارات از این نیروی خادم چیز دیگری نیست.

وی ادامه داد: با توجه به ماهیت و تجربه سردار احمد طاهری و تسلطی که آنها در سیستان و بلوچستان دارند ، بدون شک شاهد تحولات مثبتی در دوره ریاست وی به عنوان فرمانده پلیس استان برای تأمین امنیت بیشتر خواهیم بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا