حوادث و رویدادها

باید مانع شکستن حریم امنیت جامعه و تزلزل جایگاه پلیس شویم

مجمع نمایندگان استان اصفهان در اطلاعیه ای شهادت شهید رنجبر را تسلیت گفتند و تاکید کردند همه مسئولان باید دست بدهند و از نقض امنیت عمومی و بی ثباتی پلیس جلوگیری کنند.

به گزارش ترندونی، پیام تسلیت همدردی استان اصفهان در پی شکنجه مامور نیروی انتظامی علی اکبر رنجبر به شرح زیر است:

“به نام خدا

شهادت سرهنگ پاسدار علی اکبر رنجبر در مبارزه با مه دود را تبریک و تسلیت عرض می نماییم. این شهادت یک نمونه عینی از چگونگی نیاز به بازنگری و اجرای قوانین توسط نیروهای مختلف و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی در مبارزه با راهزنان است. آزمایش کنندگان با سلاح سرد و گرم و ارعاب با هدف سلب آرامش و آسایش مردم عزیز محاکمه خواهند شد. همه افسران باید دست بدهند و از نقض امنیت عمومی و بی ثباتی پلیس جلوگیری کنند.

در خاتمه اینجانب بار دیگر این ضایعه دردناک را به رهبری و کارکنان غیور نیروی انتظامی، خانواده و فرزندان عزیز این شهید سرافراز و مردم شریف استان فارس تبریک و تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این شهید گرانقدر غفران الهی مسئلت می نمایم. . و برای بازماندگان صبر و اجر. ما حقه را مسئول موفقیت روزافزون نیروی پلیس می دانیم.

ما از سرعت عمل پلیس برای دستگیری قاتل بی رحم این شهید قدردانی می کنیم و معتقدیم باید با این اقدام هولناک برخورد قاطع و سریع انجام شود. »

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا