حوادث و رویدادها

ماموریت های نیروی انتظامی تعطیل بردار نیست

معاون هماهنگ کننده ناجا خطاب به فارغ التحصیلان سال 41 دانشگاه آمینو ، با تأکید بر اینکه حفظ روحیه استانی ، انقلابی ، جهادی و تخصصی در مأموریت های آینده با تأکید بر اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری برای همه راهنما و توصیه است ، تأکید کرد: شرکت کردن.

به گزارش ترندونی ، سردار محمدعلی نوری نژاد وی در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه اجرای قانون آمینو (جلد 41) ، با اشاره به مراسم تحلیف و فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه نیروهای مسلح در یک کنفرانس ویدیویی با رئیس اجرایی ، وی اظهار داشت: فضل کامل و بهره مندی از دستورات فرمانده کل قوا. ما پیروز شدیم و سخنان مقام معظم رهبری اثبات و راهنمای همه است.

وی افزود: پیرو دستورات فرماندهی معظم کل قوا ، هیچ مکانی برای زبانها و زبانها وجود ندارد ، بلکه برای شما جوانان پرشور درگیر در این زمینه است و این امر محقق شده است که امروز افتتاح و فارغ التحصیلی دانشجویان نیروهای مسلح در حضور مدیر عالی

معاون هماهنگ کننده پلیس با اشاره به سخنان فرمانده کل قوا در این مراسم ادامه داد: “معظم له شما جوانان را” باتجربه “و” آماده انجام مأموریت “خواندند و این عزیزان را با این توصیفات زیبا خطاب کردند. قدر خود را بدانید و از فرصت استفاده کرده و به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کنید.

نوری نژاد با اشاره به جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه نیروهای مسلح در کنار هم و در جریان یک کنفرانس ویدیویی با رهبر ، در قالب ارتباط تصویری ، تأکید کرد: چنین مراسمی نشان دهنده اتحاد و همدلی نیروهای مسلح است و باید همیشه در کنار آنها باشد. وحدت مثال زدنی بگذارید با هر تهدیدی به ویژه توطئه های استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی مبارزه کنیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های پلیس گفت: از نقطه مرزی صفر تا قلب نیروهای پلیس شهری و روستایی برای حفظ نظم و امنیت شبانه روزی تلاش می کنند و در این زمینه ویروس بدنام کرونا گسترش یافته است. ، نیروی پلیس مأموریت های خود را تعطیل نکرده و نخواهد بست ، بلکه به این دلیل است که همیشه در خط مقدم خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه نیروی کار بزرگترین سرمایه ناجا است ، گفت: در برابر شیوع ویروس کرونا در کشور ، ما ابزار و تجهیزات لازم را برای حفظ سلامت جسم و روح نیروی عظیم پلیس و محافظت از سلامت کارگران در اختیار داریم. ما استراتژی اولویت خود را می دانیم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با تأکید بر اینکه فرماندهان بهداشت باید از فرماندهان ، افسران ، درجه داران ، کارکنان و سربازان ناجا تبعیت کنند ، خاطرنشان کرد: باید بگوییم باید بگویم کمترین آسیب را در این زمینه متحمل شده ایم.

وی ادامه داد: توجه به پروتکل های بهداشتی در مراکز آموزشی و دانشگاهی ناجا از نظر تجمع جمعیت در این مکان ها از جدی ترین استراتژی های امروز نیروی انتظامی بود.

نوری نژاد ادامه داد: “در مقابله با شیوع ویروس کرونا ، ما به اقدامات پیشگیرانه اهمیت زیادی می دهیم و در این فرآیند ، پیروی از رهنمودهای بهداشتی و فواصل اجتماعی ، هیچ محدودیتی در تزریق اقدامات پیشگیرانه برای محافظت از سلامت کارگران ناجا و افراد سبز نداریم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به شعار نیروی انتظامی در مبارزه با ویروس کرونا با عنوان “با دستان خود” گفت: ماموریت های پلیس بسته نشده است ، اما رعایت دستورالعمل های بهداشتی علیه کرونا در همه ماموریت ها و امور است. این اولویت اصلی است.

همانطور که در وب سایت خبری پلیس گزارش شده است ، نوری نژاد امیدوار است که اگر خدا بخواهد ، با جلب توجه عمومی به پروتکل های بهداشتی و فواصل اجتماعی ، از مشارکت قوی ، مقتدرانه و آماده دانش آموختگان چهل و یکمین دانشگاه اجرای قانون ، ویروس بدنام کرونا را کنترل کنیم. امین تشکر کرد

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا