استان ها

شهرستان باشت بالاترین سرانه ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد را دارد

شهرستان باشت بالاترین سرانه ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد را دارد

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرانه فضای ورزشی در باشت ۲۵۰ سانتی‌متر است که این شهرستان بالاترین سرانه ورزشی استان را در اختیار دارد.

به گزارش خبرگزاری ترندونی از استان کهگیلویه و بویراحمد؛عین الله دهقان در آیین تکریم و معارفه روسای اداره ورزش باشت تاکید کرد: در حالی که سرانه فضای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۴ سانتی‌متر است این میزان سرانه ورزشی در شهرستان کوچک باشت قابل توجه و چشمگیر است.

وی بیان کرد: ایجاد شمار زیادی چمن های مصنوعی فوتبال که سال های اخیر در مناطق روستایی و شهری احداث شده دلیل بالا بودن سرانه فضای ورزشی در باشت است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت وجود زیرساخت های ورزشی در مناطق مختلف برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی تاکید کرد: وجود امکانات ورزشی در شهرستان ۲۲هزار نفری باشت نشان دهنده نگاه متوازن نظام جمهوری اسلامی به همه مناطق کشور است.

فرماندار باشت نیز در این آیین گفت: بخش عمده ای از اعتبارات تامین شده برای ایجاد زیرساخت های ورزشی در این شهرستان از محل منابع مالی مسئولیت های اجتماعی نفت است.

نادر گرامی افزود: ۱۵ چمن مصنوعی در مدارس باشت ایجاد شده که این زیرساخت ها نقش مهمی در پرورش جسم نسل کودک و نوجوان این شهرستان داشته است.

وی با اشاره به در حال اجرا بودن چند طرح ورزشی در شهرستان باشت که ۳۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد از متولیان خواست برای تکمیل این زیرساخت ها تلاش بیشتری صورت گیرد.

در این آیین حسن حضرتی به عنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت معرفی و از خدمات عباس باشت باویان قدردانی شد.

انتهای پیام 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا