عمومیکسب و کار ایرانی برتر

چسباندن توری به پنجره دوجداره چگونه است؟

اگر هوای تازه داخل خانه خود را دوست دارید اما نگران باز کردن پنجره های خود در فصول مختلف هستید، حشرات مختلفی هستند که به دنبال پنجره هایی هستند تا وارد خانه شما شوند و در آنجا باقی بمانند. در این مقاله به بررسی روش های راحت و ارزان قیمت چسباندن صفحه نمایش به پنجره های دوجداره و ویژگی های چسب پنجره می پردازیم.

تنها با اندازه گیری دقیق اندازه پنجره می توانید به راحتی پنجره دوجداره مناسب و باکیفیت را خریداری کنید، هنگام بررسی نکات فنی از تجهیزات لازم استفاده کنید.

بهترین چسب برای چسباندن توری پنجره

چسب های زیادی در بازار موجود است که می توانید با توجه به نیاز خود آنها را پیدا کنید. در ادامه بهترین چسب برای چسباندن صفحه پنجره را لیست می کنیم.

چسب دو طرفه

این نوع چسب رایج ترین و راحت ترین نوع چسب برای اتصال توری است، یک طرف چسب را دور پنجره بچسبانید و توری را به طرف دیگر بچسبانید.

چسب ماتیکی

چسب چوب یکی از قدیمی ترین چسب ها برای نصب توری است، چسب چوب به راحتی قابل استفاده است، اما پس از خشک شدن لکه سفیدی در اطراف پنجره به جا می گذارد.

چسب آهن

چسب آهن یکی از مقاوم ترین چراغ های موجود در بازار است که یکی از ویژگی های این چسب رنگ زرد چسب بعد از توری است.

انواع توری مناسب برای نصب پنجره دوجداره

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، انواع و اقسام توری های پنجره چسبی نیز رو به افزایش است، شما می توانید با آشنایی کامل با انواع توری، توری مورد نظر خود را انتخاب کنید و با استفاده از روش های مختلفی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، توری ها را متصل کنید. مقاله بعدی

بررسی اقتصادی ترین پنجره – اقتصادی ترین بررسی پنجره

توری چسبی پنجره upvc در کرج یکی از ساده ترین انواع توری است و توری چسبی که در این نوع توری استفاده می شود مشابه روکش های بین پانل درب ها می باشد. برای اطلاع از قیمت پنجره دوجداره و قیمت توری می توانید به سایت hafmanprofile.com مراجعه کنید.

روش چسباندن این توری ها بسیار ساده است و به چند دقیقه بیشتر نیاز ندارد. ابتدا یک نوار چسب پنجره به طول دلخواه بخرید. قبل از چسباندن حتماً درزها و بین پنجره ها را تمیز کنید. با استفاده از نوار ماسک، قاب پنجره را باز کرده و با نوار بچسبانید، سپس توری را که برش داده اید به اندازه دور آن بچسبانید.

از معایب توری پنجره چسبی می توان به این نکته اشاره کرد که چسب این مدل توری پوسیده، فرسوده شده و ممکن است به مرور زمان چسبندگی خود را از دست بدهد.

پرکاربردترین توری پنجره: توری آکاردئونی یا پلیسه دار

توری های آکاردئونی یا چین دار طوری طراحی شده اند که زیبایی و راحتی را به خوبی ترکیب کنند. این ست توری ها مونتاژ و حمل و نقل را آسان می کند، همچنین روی هم قرار می گیرند و حالت آکاردئونی دارند، امروزه توری های پارچه ای قدیمی جای خود را به توری های آکاردئونی داده اند.

در تابستان که اغلب درهای پاسیو و بالکن را باز می کنیم، مرغ سیاه وارد خانه می شود و آرامش را از ما سلب می کند. با نصب توری می توان از این مشکل جلوگیری کرد.

از ویژگی های توری چین دار می توان به کارکرد ساده و عمر طولانی، مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و نظافت آسان و راحت اشاره کرد.

خاص ترین پشه بند: پشه بند مغناطیسی

این توری ها معمولا در چهارچوب پاسیو یا درب ورودی استفاده می شود. برای سهولت در حرکت، می توانید بدون باز کردن بازوها از وسط عبور کنید. یکی از معایب این توری ها طول عمر کوتاه آنهاست.

جدیدترین شبکه برای ویندوز: شبکه چرخان

توری غلتکی همانطور که از نامش پیداست توری متحرک است که به کمک طناب و به صورت کور بالا و پایین می شود.

معروف ترین شبکه پنجره: شبکه راه آهن

از توری ریلی در ساختمان های دارای در و پنجره ریلی نیز استفاده می شود، استفاده از آن بسیار ساده بوده و از دو طرف قابل جابجایی است.

3 روش برای تمیز کردن صفحه پنجره

تمیز کردن پنجره همیشه به تمیز و مرتب نگه داشتن فضای شما کمک می کند و عمر توری شما را افزایش می دهد.

اگر بخارشوی دارید، ساده ترین راه برای شستن توری ها استفاده از بخارشوی است. بخارشوی توری را تمیز و گردگیری می کند.

اگر بخارشوی ندارید، می توانید از جارو یا جاروبرقی استفاده کنید تا گرد و غبار مش را پاک کرده و سپس با دستمال مرطوب آن را پاک کنید.

اگر توری های مغناطیسی دارید، می توانید آن ها را از حالت اولیه جدا کرده، کاملا بشویید و سپس بپوشید.

آخرین کلمه

این روزها از توری ها در اکثر خانه ها استفاده می شود، بنابراین مهم است که قبل از خرید اطلاعات کافی در مورد انواع و قیمت توری ها داشته باشید. در این مقاله با انواع توری، آهنربا و توری پنجره و بهترین چسب برای اتصال توری پنجره آشنا شدیم و نحوه تمیز کردن توری را یاد گرفتیم. اگر قصد خرید پنجره دوجداره را دارید و به دنبال بهترین سبک برای درب و پنجره هستید می توانید به وب سایت هافمن مراجعه کرده و با کارشناس ما تماس بگیرید.

منبع: نمایندگی وین تک در کرج

دکمه بازگشت به بالا