ورزش و تندرستی

سرانه ورزش ایرانیان ۱۳ دقیقه است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدرضا فروحی شامگاه دوشنبه در نشستی با استاندار سمنان بر لزوم ارتقای ورزش همگانی در کشور و در نتیجه استان سمنان تاکید کرد. 13 دقیقه.

وی با بیان اینکه در مجامع جهانی به طور میانگین 35 دقیقه سرانه ورزش وجود دارد، افزود: باید با نهادینه سازی ورزش همگانی تلاش کنیم این سرانه را افزایش دهیم.

دبیر فدراسیون ورزش های همگانی کشور با بیان اینکه استان سمنان بیست و هشتمین استان کشور از نظر کم تحرکی است، گفت: وضعیت ورزش همگانی در استان بسیار خوب است.

فروهی با بیان اینکه ارتقاء یکی از جهت گیری های جدی فدراسیون است، گفت: بر اساس ارزیابی فدراسیون ورزش های همگانی، هیئت ورزش های همگانی، سمنان یکی از استان های برتر کشور است.

استاندار سمنان در این نشست با بیان اینکه ورزش همگانی فرصتی مغتنم برای افرادی است که به پایگاه های ورزشی دسترسی ندارند، گفت: ورزش برای کارمندان کشوری ضروری است و هیئت ورزش های همگانی باید تغییر ایجاد کند. این منطقه”.

سید محمدرضا هاشمی با بیان اینکه استان سمنان آمادگی پذیرش برنامه های شاخص ورزش کشور را دارد، افزود: باید تلاش شود تا از فرصت های موجود در روستاهای استان برای توسعه و گسترش ورزش به درستی استفاده شود.

دکمه بازگشت به بالا