ورزش و تندرستی

اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای احداث مجموعه ورزش‌های رزمی در کشور – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، یوسف بتاری روز چهارشنبه در نشست سالانه انجمن ورزش های رزمی استان ایلام اظهار داشت: ورزش های رزمی دارای 123 رشته و 400 هزار ورزشکار در دو بخش زنان و مردان است که سالانه 500 عنوان قهرمانی کشور در این رشته ها برگزار می شود. .

وی افزود: استعدادهای جنگی در شهرها بسیار زیاد است اما به دلیل دسترسی کم به مرکز نمی توانیم آنها را شناسایی کنیم و نمی توانیم از این استعدادها آنطور که باید استفاده کنیم.

بهتر یادآور شد: تغییر نام فدراسیون به عنوان یک رویای سالهای طولانی ، سازماندهی و ادغام آیکیدو پس از 15 سال ، کار بر روی تشکیل یک تیم ملی کیک بوکسینگ برای شکستن عدم قطعیت این رشته ها ، همکاری با فدراسیون پزشکی ورزشی ، راه اندازی وب سایت فدراسیون صدور کارت عضویت و بازگشت سبک ورزشی و نظامی به فدراسیون از برنامه های مهم این فدراسیون است.

وی در مورد برگزاری مسابقات افزود: به دلیل شرایط کرونا ، مسابقات و اردوها در این رشته ورزشی در تهران به صورت متمرکز برگزار نمی شود بلکه در استان های کم درآمد برگزار می شود.

رئیس فدراسیون ورزش های رزمی با بیان اینکه شرایط فدراسیون از نظر مالی محدود است ، اظهار داشت: هیئت ورزش های رزمی اسلامی آنطور که باید حمایت نشد و با توجه به شرایط اقتصادی کشور ، حمایت های مالی باید از راه های دیگر انجام شود.

دکمه بازگشت به بالا