ورزش و تندرستی

سجادی: باید کمبودها را جبران و امکانات را برای ورزش فراهم کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، سید حمید سجادی در سفر خود به اردوی تیم ملی وزنه برداری گفت: از بودن در جمع اعضای تیم خوشحالم و برای همه اعضای تیم در اولین روز اردوی آمادگی آرزوی موفقیت می کنم.

وی با تاکید بر اینکه باید هر فرصتی را به قهرمانان خود بدهیم تا نام ایران را در زمین های بزرگ ورزشی بلند کنند ، افزود: ما وظیفه داریم آنچه را که برای ارتقای آمادگی تیم ملی وزنه برداری مورد نیاز است ، انجام دهیم. مدیران ورزشی همچنین باید به کاستی های رشته های مختلف رسیدگی کنند.

سجادی خاطرنشان کرد: مقابله با کاستی های ورزش کشور در مسیر توسعه پایدار مستلزم کار سخت مدیریتی است و همه ما باید آمادگی خود را برای مضاعف شدن آماده کنیم.

وی افزود: این میراثی که به دست آورده ایم باید به بهترین شکل ممکن مدیریت شود. به این ترتیب ، ما باید نواقص را برطرف کنیم و نیازها و امکانات فنی را به شهروندان ارائه دهیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: من خودم این قهرمانی را گذراندم و با مشکلات ورزش آشنا هستم. در حال حاضر در وزارت ورزش و جوانان هستم و سعی می کنم نیازهای ورزشکاران را برطرف کنم.

وی اظهار داشت: ما آینده موفقی را برای هر وزنه بردار ملی پیش بینی می کنیم. امیدواریم قهرمانان از هر نظر به شخصیت خود احترام بگذارند و حرفه ای ورزش کنند. امیدوارم این فرهنگ برای پیگیری زندگی حرفه ای به همه ورزشکاران ما معرفی شود.

دکمه بازگشت به بالا