عمومی

بایدبرای شکل گیری دولت اسلامی و آراسته به ارزش‌های دینی تلاش کنیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد بعدازظهر دوشنبه در جلسه منطقه ای شورای فرهنگی عمومی استان تهران با نزدیک شدن به ورامین، پیشوا، قرچک و پاکداش که در حوزه علمیه امام صادق(ع) حضور دارند.ع) وی در سخنانی در ورامینو گفت: شورای فرهنگ عمومی یکی از ارکان شریف کار روز جمعه است و بی شک نقش سازمان ها و نهادها در تحقق اهداف تعیین کننده و تعیین کننده است. شرای فرهنگ عمومی فرصت بسیار مهمی برای هماهنگی است سکانداران حوزه فرهنگ و حوزه اجرا برای رشد فرهنگ است.

وی نقش شورای فرهنگ عمومی در حوزه فرهنگ را بسیار مهم و تعیین کننده دانست و گفت: شورای فرهنگ عمومی ظرفیتی است که باید از آن برای استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود استفاده کرد. این شورا با مسئولان مسئول دیدار می کند. حوزه فرهنگی.» دست به اجرای ارتقای فرهنگ عمومی است.

رئیس شورای فرهنگی عمومی شهر تهران، توسعه فرهنگی را توسعه بسیار سخت، پرهزینه و زمان بر توصیف کرد و افزود: دستیابی به اهداف فرهنگی کار ساده ای است. آه تو خیر، در واقع کارهای بزرگی انجام شده است، انقلاب اسلامی در تحقق اهداف فرهنگی بسیار موفق است، هر چه دستگاه حاکمیت به ارزش های والای دینی و انقلابی آراسته شود، در این مسیر موفق تر خواهیم بود، انقلاب اسلامی بود. شکل گرفت. اما هنوز حکومت اسلامی شکل نگرفته است، تشکیل حکومت اسلامی کار ساده ای است آه تو وجود ندارد

وی با بیان اینکه تا حکومت اسلامی تشکیل نشود جامعه اسلامی شکل نمی گیرد، گفت: باید با امید و نشاط حرکت کنیم و قله را ببینیم، باید تا جایی که می توانیم شکل بگیریم. گیر دولتی اسلامی و دولتی آراسته به ارزش های دینی و اسلامی.

دکمه بازگشت به بالا