عمومی

دولت سیزدهم باید همگام با بیانیه گام دوم انقلاب باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، علی علیزاده عصر چهارشنبه در همایشی با تقدیر از چهره های فعال فرهنگی در مبارزات انتخاباتی آیت الله رئیسی در گیلانه ، دهکده ساحلی انزلی ، گفت: “ما در یک مقطع حساس در انقلاب اسلامی قرار داریم.”

وی افزود: نقش دولت سیزدهم چهل سال است که باید به ساخت قطار انقلاب در چهل سال دوم کمک کند.

علیزاده ادامه داد: ما در حال عبور از نسل اول به نسل دوم هستیم و این دولت باید در راستای اعلام گام دوم انقلاب کابینه وزیران تشکیل دهد.

وی همچنین گفت: امیدواریم آیت الله رئیسی یک دولت انقلابی جوان تشکیل دهد تا مردم بتوانند با کار مثبت برای دولت ثمرات حضور خود را ببینند.

رئیس شورای ائتلاف انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم باید چهل سال اول انقلاب را با چهل سال دوم با حمایت نسل اول انقلاب پیوند دهد ، گفت: “این دولت باید در عمل حمایت شود و فکر نمی کنم همه مشکلات را حل کند.

علیزاده ، با در نظر داشتن نیاز به مطالبه گری افرادی از مسئولان توضیح دادند: در صورت لزوم تاکنون گری تبلیغات نیز بسیار کم بود ، بنابراین باید از نمایندگان مجلس ، وزرا و رهبران خواسته می شد گری و مسئولان باید پاسخگو باشند.

وی تأکید کرد: مسئولان باید به مردم اطلاع دهند که چه کاری انجام داده اند و چه کاری انجام نداده اند تا فاصله بین مردم و دولت و دولت مردم کاهش یابد تا موفق شود.

دکمه بازگشت به بالا