عمومی

مردم حماسه جدیدی را در انتخابات ۱۴۰۰ خلق کنند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی شهرک حمیدیه گفت که انقلاب از سال 1942 آغاز شد و تا زمانی که مردم حمایت گسترده خود را اعلام نکردند ، انقلاب ناکام ماند: امام راحل قاطعانه معتقد است که حضور دارد و بدون داشتن هیچ کاری نمی تواند حمایت مردم.

استاندار چوزستان افزود: “بلافاصله پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، همه پرسی برای استقرار نظام و پس از آن انتخابات تقریباً هر دو سال یکبار برگزار شد و در انقلاب های کشورهای دیگر ، انتخابات اغلب برای چند نفر اول برگزار نمی شود. سال ها. “برای تثبیت انقلاب آنها.

وی یادآور شد: امام خمینی (ره) آنقدر به مردم اعتماد داشت که دستور داد هر چه سریعتر همه پرسی برگزار شود و نکته مهم این است که در طول هشت سال دفاع مقدس با وجود روشن شدن برخی از شهرهای ما توسط بعثی ، انتخابات بسته نشده بود و این نشانه علاقه امام خمینی به مردم بود.

سلیمانی دشتکی تأکید کرد: مقام معظم رهبری دقیقاً به همین ترتیب راه انقلاب را ادامه داده اند و امروز ما منتظر انتخابات هستیم و امیدوارم این انتخابات به احترام جمهوری اسلامی ایران برگزار شود و مردم به نظرسنجی ها و ایجاد حماسه جدید.

وی افزود: “به محض اینکه مردم حضور و حضور زیادی داشتند ، سیستم بیمه شد و از حرص و آز دشمنان کاسته شد و یا آنها جرات خواستن را نداشتند. اگرچه این دشمنان همیشه علیه ما برنامه ریزی می کردند ، او ایستاد اما با همبستگی و حضور مردم ایران خنثی شد.

استاندار چوزستان اظهار داشت: تحریم های سرکوبگرانه ای که به ویژه از سال 1997 علیه ما اعمال شده و می شود ، مردم و سیستم موجود در جاده ها را هدف گرفته است ، به گونه ای که طبق پیش بینی های خود ، در مدت 6 ماه جمهوری اسلامی را نابود کنید. وقتی مردم مقاومت کردند شکست خورد.

وی خاطرنشان کرد که علی رغم عدم موفقیت دشمن در تحقق اهداف تحریم های خود ، این تحریم ها کشور را با مشکل روبرو کرده و تاج آن بزرگتر شد: “لازم به یادآوری است که تحریم های وحشیانه آمریکا و کرونا عامل اصلی است. حتی نمی توانیم خواسته های خود را از نظر دوستانه برآورده کنیم و کشورهای همسایه مانند عراق.

سلیمانی دشتکی گفت: “مردم باید بدانند که علت اصلی مشکلات اقتصادی و محدودیت های مربوط به حاکمیت کرونا جنگ اقتصادی و تحریم ها بود و سیستم کمتر کار نکرد و مقامات کشور و رهبران استانی در اطراف کار می کنند. مردم و مردم نباید عصبانی شوند این خشم در مورد بنیاد به دشمنان کشور کمک می کند.

دکمه بازگشت به بالا