عمومی

دشمنان مردم را برای انتخابات دلسردمی کنند/برگزاری نشست‌های بصیرتی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حیات الاسلام احسان آقاي فردي وی در مصاحبه با آنلاین بر اهمیت مسئله مهم انتخابات در کشور تأکید کرد و گفت: “همه ما این واقعیت را می دانیم که انقلاب اسلامی موقعیت نسبت به زندگی بسیار حساس است.

وی وضعیت فعلی کشور را شبیه روزهای جنگ کشورها در آغاز اسلام توصیف کرد و افزود: “وضعیت کنونی جمهوری اسلامی مانند روزهای جنگ کشورها در روزهای اولیه است. اسلام به خاطر دشمنان. این یکی از ملفه های قدرت نرم جمهوری اسلامی است که برای بازدارندگی مردم از رأی دادن طراحی شده است.

آقاي فردي وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه “برای من اصل شرکت حداکثر در انتخابات است” ، تأکید کرد: “به عنوان یک سازمان تبلیغات اسلامی و با اصرار رهبر معظم انقلاب در انتخابات مردم و حداکثر مشارکت در نوع آگاهانه .

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از تهیه بینش درباره نقش تشکل های مذهبی در انتخابات خبر داد و گفت: این جلسات که شامل 16 جلسه بصیرت در استان طی یک یا دو هفته آینده است استادان برجسته ای از کومو و تهران حضور خواهند داشت.

وی مخاطبان این سلسله جلسات را متذکر شد و افزود: ظرفیت افراد مرتبط با سازمان تبلیغات اسلامی از جمله روسای هیئت ها ، نمازگزاران و یادبودها و سایر مجموعه های فرهنگی و قرآنی مخاطبان این جلسه است. نشس بتهای بصیرت افزایش دادن است.

آقاي فردي وی برای این جلسات ابراز امیدواری کرد و گفت: “انتظار می رود که هر لایه تأثیرگذار از این جلسات گفتمان حداکثر مشارکت در انتخابات آینده را ایجاد کند ، بنابراین آزمون نیز در این مرحله از انتخابات برگزار می شود. “بگذارید بزرگ را با موفقیت و غرور ترک کنیم.

دکمه بازگشت به بالا