عمومی

خانه‌های مردم حسینیه‌ای برای اعتلای نام امام حسین (ع) شده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

گفت: آیت الله غلامعلی صفایی بوشهریوگو وی با ابراز اطمینان از روزهای اندوه سید و سالار شهیدان ، به آنلاین گفت: “محرم فرصتی مهم برای گسترش افکار ناب حسینی است و باید از این فرصت به درستی استفاده کرد.”

وی با اشاره به اینکه جلسات حسین بسته نمی شود و اکنون با توجه به شرایط اجتماعی متفاوت صورت می گیرد ، افزود: ‘در شرایط فعلی ، هر عاشق ابا عبدالله الحسین (ع) رسانه عاشورا برای تبلیغ مدرسه امام حسین (ع) وجود دارد.

امام جمعه بوشهر با ذکر نقش مهم رسانه ها در گسترش و ترویج نام و راه ابا عبدالله الحسین (ع) وی تأکید کرد: ‘در گذشته مراسم حسینی در مراکز ویژه برگزار می شد ، اما اکنون تحت رهبری رئیس اجرایی ، اکثر خانه ها حسینیه هایی هستند که می توانند نام حسین را تجلیل کنند (ع) وجود دارد.

وی اظهار داشت: مدرسه عاشورا یک مدرسه ناب اسلامی در محمدان است (ص) ادامه توسط امام حسین (ع) این مسیری روشن و خوشبختی را برای مردم به نمایش می گذارد و در کل درس و ادراک را که همه باید دنبال کنند.

مرجع Ajatolos صفایی بوشهری دلداگی ملت ایران برای امام حسین (ع) و اهل البیتو (ع) توضیح داد: قلب مسلمانان ایرانی رنگ حسین (ع) است و نگاه آنها به عشق حضرت ثارالله (ع) نگاه می کند.

وی در ادامه گفت: عشق به اهل بیت در بین مردم اسلامی هرگز فراموش نخواهد شد: انباشت و خصومت دانش و عمل به وظایف دینی و دستورالعمل های الهی و قرآن. جهانی است.

دکمه بازگشت به بالا