عمومی

نواقص پل های خراسان شمالی برای جلوگیری از آسیب های سیل رفع شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدرضا حسین نژاد ظهر یکشنبه در اتاق جلسات استانداری در ستاد پیشگیری از بحران خراسان شمالی اظهار داشت: مشکلات و مشکلات حوزه بحران استان با ارائه برنامه های اجرایی استانی مرتفع می شود. مسئولین.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: دستگاه های اجرایی استان باید پیگیر هرگونه حادثه و بحران باشند و با اقدامات عمرانی لازم کشور را نسبت به این مسائل حساس کنند.

وی در خصوص پیشگیری از خطرات سیل گفت: لازم است مردم نسبت به وقوع سیلاب در بستر رودخانه ها آگاه شوند و علائم هشدار دهنده نصب شود.

حسین نژاد خاطرنشان کرد: دستگاه های مسئول استانی نسبت به کنترل، بازرسی، رفع نواقص و بازگشایی پل ها و آبراه ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی همچنین بر لزوم ممنوعیت محصولات کشاورزی تاکید کرد و افزود: فرهنگ سازی و ترویج این موضوع باید بر عهده دستگاه های اجرایی استان باشد.

شایان ذکر است در گزارش وضعیت هوای استان، طرحی برای شناسایی روستاهای در معرض بلایای طبیعی کشور و همچنین گزارشی از وضعیت رودخانه ها و سدها در استان ارائه شده و به بررسی بازسازی این روستاها پرداخته شده است. زمین لرزه. – مناطق آسیب دیده به دستور کار اضافه شده است.

دکمه بازگشت به بالا