ورزش و تندرستی

اعتراض نامزد انتخابات ریاست فدراسیون ووشو به وزیر ورزش – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در … در پی تظاهرات سه نامزد حضور در انتخابات فدراسیون ووشو ، جلسه تجدید نظر در کمیسیون از اجرای وزارت ورزش, دیروز, نشست, و در نهایت اسناد و مدارک را برای بار دوم رد کرد. در این مورد علی اسنفدیاری با بیان این که مسئول مهندسی انتخابات فدراسیون با ارسال نامه ای به وزارت ورزش و جوانان خواستار جلوگیری از این. در این نامه آمده است:

“آقای مسعود سلطانی فر
وزیر ورزش و جوانان
با سلام و احترام

احتراما به استحضار آن مقام محترم میرساند: من علی اسفندیاری حضور نامزدها در انتخابات فدراسیون ووشو به روند بررسی مدیریت اسناد از کمیسیون تطبیق با اعتراض و تقاضای مجدد بررسی دقیق تر و شواهد من می خواهم.

بنده دارای دکترای ورزشی و غیره. بیش از ۲۰ سال در این زمینه فعالیت و در سال ۱۳۹۰ بود یک بار مسئول ووشو دانشجویان هستم. با توجه به آیین نامه انتخابات دادگاه که مرتب سازی بر اساس برای این ورزش به موضوع انتخابات نیست واقعا جای تعحب چرا این کمیسیون برای تطبیق در دو مرحله بررسی سند, من مطمئن شوید که آن است.

برای حضور در انتخابات از توقف ۱۱ نفر امضا برای تطبیق اسناد تنها شش نفر را تایید کرد ، این به رغم این واقعیت که در میان شش نفر همان افراد با سابقه مدیریت درخواست برای تایید هیچ جای تعجب است که یک راه وجود دارد مورد تایید قرار گرفتهاند.

بر این اساس ممکن است بخواهید من خیلی دوست دارم این دستور العمل لطفا به منظور حفظ عدالت و جلوگیری از بروز مسئول مهندسی انتخابات و کمیسیون با توجه فرد به موضوع انتخابات فدراسیون گیرنده و یا شکل گرفته است و یک بار دیگر شواهد و مدیریت تمام افراد در حال بررسی است که در صورت چنین اقدامی امکان پرسنل تغییرات که تایید شده اند بسیار زیاد است.

در پایان با عرض احترام و حتی در صورت ادامه روند کنونی این حق امتناع از درمان با این بی احترامی که برای رسیدن به حقوق قانونی خود توسط مقامات متهم به پیگیری از دوستان من است.”

دکمه بازگشت به بالا